پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو
تیم رایکا

رایکای بابل تشنه برد مقابل تبریز

رایکای بابل تشنه برد مقابل تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران؛ تیم فوتبال رایکا بابل در هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، عصر امروز شنبه از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز میهمان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز است.

رایکا که بعد از بازگشت پیروز قربانی و بازی چشم‌نواز و هجومی مقابل استقلال ملاثانی بارقه امید را در میان هواداران خود زنده کرد امروز با روحیه بالا مقابل نماینده تبریز قرار میگیرد.

بابلی‌ها در این هفته باید در مقابل تیم فوتبال ماشین سازی تبریز قرار بگیرند که تنها تیم بدون برد این فصل لیگ یک محسوب می‌شود.

ماشین سازان با اینکه آمار خوبی در جدول ندارند، اما با زدن دو گل به تیم‌های ملوان و خیبر نشان دادند تیم دست و پا بسته‌ای نیستند و قطعا با توجه به شرایط جدول گرفتن سه امتیاز برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت است.

تیم ماشین سازی تبریز که با مشکلات عدیده‌ای رو به رو است و تکلیف مالکیت این باشگاه هنوز مشخص نیست، با بازیکنان جوان خود در مسابقات حضور دارد.

همچنین در نشست پیش از این بازی مقرر شد تیم میهمان (رایکا بابل) با لباس سفید و همچنین تیم میزبان (ماشین سازی تبریز) با لباس یکدست سبز به میدان خواهند رفت.

تیم فوتبال رایکا بابل با ۱۷ امتیاز در جایگاه پانزدهم و در آنسوی میدان نیز تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با ۵ امتیاز در انتهای جدول رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارند.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *