پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو
رایکا

رایکای بابل در اندیشه کسب سه امتیاز

رایکای بابل در اندیشه کسب سه امتیاز

تیم رایکا بابل در هفته نخست دور برگشت لیگ دسته یک فوتبال، امروز به دنبال پیروزی مقابل استقلال ملاثانی است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، هفته هجدهم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، امروز دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود که در یکی از دیدار‌های این هفته، تیم رایکا بابل از ساعت۱۴ در ورزشگاه شهدای سیمرغ میزبان تیم استقلال ملاثانی خواهد بود.

دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک در حالی از امروز آغاز می‌شود که بازیکنان رایکا مصمم‌تر از همیشه برای کسب پیروزی به میدان می‌روند.

ریکا‌ها بعد از تغییرات در کادرفنی و بازگشت سرمربی سابق به بابل یعنی پیروز قربانی، در چند روز گذشته تمرینات با نشاطی را زیر نظر کادرفنی این تیم پشت سر گذاشتند و حالا باید در نخستین هفته از دور برگشت مسابقات به مصاف شاگردان ابراهیم اشکش در تیم استقلال ملاثانی بروند.

بابلی‌ها که در شش بازی گذشته خود با وجود شایستگی، بردی را کسب نکردند و آخرین پیروزی آنها هم به دوران پیروز قربانی برمی گردد، حالا پس از بازگشت دوباره وی و با حمایت همه جانبه هواداران این تیم و اتحاد و همدلی بین بازیکنان و کادرفنی، رایکایی‌ها در اندیشه این هستند تا با یک برد شیرین و دلچسب خانگی به ساحل آرامش برسند.

در آنسوی میدان نیز تیم استقلال ملاثانی و شاگردان ابراهیم اشکش در شش بازی گذشته خود یک برد و یک شکست کسب کرده اند و با چهار تساوی نشان داده اند به راحتی تن به شکست نمی‌دهند و حریف دست و پا بسته‌ای برای ریکا‌ها تلقی نمی‌شوند.

حال باید دید پیروز قربانی در بازگشت دوباره به بابل، می‌تواند منجی آنها شود و نتایج ضعیفی را که با تصمیمات غلط با آوردن علی لطیفی به تیم گرفته شد را جبران کند یا نه؟

در پایان دور رفت رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم رایکا بابل با ۱۶ امتیاز در جایگاه شانزدهم و در آنسوی میدان نیز تیم استقلال ملاثانی با ۱۷ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارند که قطعا فاصله یک امتیازی دو تیم نسبت به یکدیگر حساسیت‌های بازی را افزایش می‌دهد.

رایکا سرخپوش و استقلال آبی پوش شد

نشست هماهنگی پیش از دیدار دو تیم فوتبال رایکا بابل و استقلال ملاثانی دیشب برگزار شد.

در این نشست مقرر شد، تیم میزبان (رایکا) با لباس قرمز و همچنین تیم میهمان (استقلال ملاثانی) با لباس یکدست آبی به میدان بروند.

در دور رفت این رقابتها تیم ملوان بندر انزلی با ۳۹ امتیاز صدرنشین شد و تیم‌های خیبر خرم آباد و مس کرمان با ۳۳ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *