پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

روستای گنج افروز بابل پایلوت کشتی لوچوی ایران می‌شود

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی بومی محلی شهرستان بابل با اشاره به اینکه در سال گذشته گود کشتی لوچوی ایران و مازندران در بابل کلنگ زنی شد، تصریح کرد: روستای گنج افروز بابل پایلوت کشتی لوچوی ایران مازندران می‌شود و اعتبارات خوبی هم جذب کرده‌اند که بزودی این پروژه استارت می‌خورد.

 

ایسنا: رئیس هیات ورزش روستایی و بازی بومی محلی شهرستان بابل با اشاره به اینکه در سال گذشته از سوی مسئولان کلنگ گود کشتی لوچوی ایران در مازندران در شهرستان بابل زده شد، گفت: روستای گنج افروز بابل پایلوت کشتی لوچوی ایران می‌شود و بزودی احداث این پروژه استارت می‌خورد.

احمد حبیب پور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: چهاردهمین دوره مسابقات کشتی لوچو به عنوان یادواره شهدای گنج افروز و شادروان پهلوان جعفرعلیجانی در ۱۹ و ۲۰ فروردین در گنج افروز بابل در حال برگزاری است.

وی افزود: اختصاص هدیه نقدی ۳۰، ۲۰ و۱۰ میلیون تومانی برای سر پهلوانان در وزن ۸۵ کیلو ۲۰ – ۱۲ و ۸ میلیون تومان در وزن منفی ۷۰ کیلو ۱۵ – ۸ و۵ میلیون تومان برای وزن ۷۵ کیلویی اختصاص یافت.

حبیب پور با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات کشتی لوچو در چهار روز آخر ماه مبارک رمضان در گنج افروز سابقه دیرینه دارد، گفت: این یادواره هرساله در چهارشب آخر ماه مبارک رمضان در گنج افروز برگزار می‌شود که تا ساعت یک شب ادامه دارد.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *