پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

مدیر کل ورزش: برای حفظ سهمیه و کمک به تیم فوتبال دریای بابل تلاش خواهیم کرد

مدیرکل ورزش و جوانان در واکنش به موضوعات مربوط به تیم دریای بابلدر رسانه ملی گفت: برای حفظ سهمیه و کمک به تیم فوتبال دریای بابل تلاش می کنیم

خبرگزاری برنا: مدیرکل ورزش و جوانان در برنامه زنده ورزش مازندران از شبکه تبرستان گفت: تمام هدف ما حفظ سهمیه و کمک به تیم دریا بابل در لیگ دسته یک فوتبال کشور است.

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در برنامه زنده ورزش مازندران از شبکه تبرستان با اشاره به اینکه جلسات مختلفی جهت رفع مشکلات دریا بابل با مسئولان باشگاه صورت گرفت، بیان داشت : تمام تلاش ما و دیگر مسئولان استان و شهرستان حفط سهمیه و کمک به این تیم در لیگ است.

وی بیان کرد؛ چون از مشکلات تیم خبر داشتیم،چندین بارشخصا در ورزشگاه حضور یافتم و از نزدیک بازی تیم دریا بابل را تماشا کردم . وی افزود؛ وظیفه ما فراهم کردن زیرساخت برای باشگاه است و هیچ دخالتی در تیم نداریم ولی این تیم مشکلاتی دارد که باید با تلاش مسئولان و اعضای هئیت مدیره برطرف شود.
وی با اشاره به اینکه در صورت تقویت و جذب بازیکن جایگاه این تیم در لیگ حفظ خواهد شد، تصریح کرد: از مسئولان باشگاه انتظار می رود برای احیای تیم و رسیدن به نتایج مطلوب از افراد پیشکسوت فوتبال استفاده کنند.
رجبی با بیان اینکه مسئولان باشگاه دو ورزشگاه سیمرغ و آمل را برای بازی های این تیم به سازمان لیگ معرفی کردند، اظهار داشت : با پیگیری های صورت گرفته ورزشگاه آمل برق ندارد و دو تا سه میلیارد هزینه دارد و هیچ اعتباری هم این ورزشگاه ندارد ولی برای رفع این مشکل تلاش خواهیم کرد.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه حق طبیعی تیم دریا بابل و هواداران پرشور این تیم است که در ورزشگاه خانگی هفت تیر بازی کند، گفت: 13 میلیارد اعتبار برای ورزشگاه هفت تیر در نظر گرفته شد و تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا هر چه زودتر این ورزشگاه دراختیار تیم دریا بابل قرار گیرد.
وی در پایان افزود: انشاالله همه مسئولان کمک خواهند کرد تا سهمیه تیم دریا بابل در لیگ دسته یک فوتبال کشور حفظ شود.
اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *