پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

شناسایی ۱۰۴ فرصت سرمایه‌گذاری در بابل، بابلسر و فریدونکنار

شناسایی ۱۰۴ فرصت سرمایه‌گذاری در بابل، بابلسر و فریدونکنار

     فرماندار بابل از میزبان همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۵ دی‌ماه جاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری سه شهر بابل، بابلسر و فریدونکنار برگزار می‌شود که تاکنون ۱۰۴ فرصت سرمایه‌گذاری در این سه شهرستان شناسایی شد.

ایسنا؛ قاسم عزیززاده گرجی دیشب در جلسه هماهنگی همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری که با حضور معاون اقتصادی استاندار مازندران و مدیران دستگاه‌های ذیربط در فرمانداری بابل برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تجربه برگزاری این همایش و نمایشگاه در شرق و غرب استان، امیدواریم این رویداد اقتصادی در بابل متفاوت‌ و جدی‌تر برگزار شود.
وی با اشاره به اینکه در هر سه شهرستان(بابلسر، بابل و فریدونکنار) جلسات متعددی برای هماهنگی برگزاری این همایش برگزار شد، افزود: تاکنون ۱۱ جلسه هماهنگی استانی و شهرستانی صورت گرفت.
عزیززاده گرجی گفت: تاکنون ۱۰۴ فرصت سرمایه گذاری در این سه شهرستان شناسایی و به عنوان اولویت سرمایه‌گذاری به اداره کل اقتصاد و دارایی ارسال شده است.
فرماندار ویژه شهرستان بابل با اشاره به اینکه به دنبال گزارش کار و عملکرد در این همایش نیستیم، تصریح کرد: مدیران استانی مرتبط با همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری کمک کنند تا فرصت‌های واقعی شناسایی و ارائه شوند.
عزیززاده گرجی با بیان اینکه این همایش در تاریخ ۱۵ دی ماه در بابل برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: ما به دنبال طرح‌های کیفی و تاثیرگذار در این همایش هستیم تا خروجی خوبی برای توسعه شهرستان و استان داشته باشد.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *