پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

فسخ قرارداد انتقال سهمیه رایکا بابل

قرارداد انتقال سهمیه رایکا به دریا فسخ شد!

پس از عدم وصول تعهدات مالکیت تیم دریا طبق مفاد قراردادی معامله انتقال سهمیه تیم فوتبال رایکا بابل به تیم دریا منتفی شد.

خبرگزاری فارس؛ در آستانه شروع لیگ یک فوتبال کشور و در حالی که چند وقت پیش سهمیه رایکا به دریای کاسپین بابل واگذار شده بود شنیده شده، پس از عدم وصول تعهدات مالکیت تیم دریا طبق مفاد قراردادی معامله انتقال سهمیه تیم فوتبال رایکا بابل به تیم دریا منتفی شد.

پیمان منیری مالک باشگاه رایکا بابل در رابطه با عدم وصول تعهدات مالکان دریا اظهار کرد: تعهدات مالی گروه خریدار جدید در تیم دریای کاسپین طبق مفاد قراردادی که داشتیم عملی نشد و چک آنها در تاریخ بیستم مرداد تا به امروز پاس نشد.

وی در ادامه افزود: اگر تا به امروز به آنها مهلت دادیم فقط به‌خاطر هواداران بابلی بود اما امروز که حدود ۱۰ روز از زمان تعهدات آنها گذشته با اعلام این موضوع می‌خواهیم اذهان عمومی بر این امر واقف شوند که یک سری افراد فقط و فقط برای مطرح کردن نام خود با احساسات این هواداران بازی کردند و در واقع نمی‌توانستند هیچ سهمیه‌ای را خریداری کردند.

پیمان منیری مالک باشگاه رایکا بابل در پایان خاطرنشان کرد: با وجود نامهربانی‌های زیادی که از سوی برخی دوستان نسبت به ما صورت گرفت که حالا در این زمان کم چاره‌ای جز اینکه خودمان در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور شرکت کنیم نداریم و قطعا تا ۲۴ ساعت آینده پس از مشورت با آقای جعفرنژاد تکلیف تنها سهمیه فوتبال مازندران در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور را روشن خواهیم کرد.

به گزارش فارس، این درحالی است تیم دریای کاسپین بابل در اردوی تهران به سر میبرد و خودش را برای رقابت‌های لیگ یک آماده می‌کند.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *