پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو
اتاق اصناف

قدردانی اتاق اصناف بابل از کارآفرین موفق این شهرستان

قدردانی اتاق اصناف بابل از کارآفرین موفق این شهرستان

هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل ازکارآفرین موفق این شهرستان حاج محرم محمودلو قدردانی نمودند.       

اعضای هیات رئیسه و مشاوراتاق اصناف شهرستان بابل با حضوردرشرکت صنایع غذایی گلچین خزر این شهرستان با  حاج محرم محمودلو مدیر عامل این شرکت و کارآفرین موفق شهرستان بابل دیدار و از زحمات و تلاش این عزیزبرای ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار قدردانی نمودند.      

دراین دیداررئیس اتاق اصناف شهرستان بابل خطاب به حاج محرم محمودلو چنین گفت: درحال حاضربیکاری جوانان از مشکلات عمده کشوراست با توجه به شرایط کشور وتحریم دشمنان همه باید تلاش نمائیم تا بیکاری جوانان کاهش یابد. خوشبختانه  صنایع غدایی گلچین خزردراین زمینه بسیار خوب عمل نموده و با درایت جنابعالی، جوانان زیادی مشغول بکار شدند امیدواریم با اهتمام دیگر عزیزان، مشکل بیکاری جوانان در شهرستان بابل مرتفع گردد.

در این دیدارحاج محرم محمودلو مدیرعامل شرکت صنایع غذایی گلچین خزر ازابراز محبت رئیس و اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف تشکرکرد و ابراز امیدورای نمود با حمایت بیشتر مسئولین از کارآفرینان، جوانان بیشتری جذب کارشوند.

اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل پس از دیدار با مدیرعامل شرکت صنایع غذایی گلچین خزر، از قسمت های مختلف این شرکت بازدید نمودند دراین بازدید  حاج محرم محمودلو گزارشی از روند تولید محصولات غذایی ارائه کرد و گفت : تمام محصولات غذایی تولیدی این شرکت با بهترین مواد اولیه تولید و به دست مصرف کننده می رسد.         

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل، بیش از 100 کارگر بومی در شرکت صنایع غذایی گلچین خزر که انواع مواد غذایی را تولید می کند  مشغول بکار هستند.          

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل به نمایندگی از سوی هیات رئیسه اتاق و بازاریان شریف این شهرستان با اهدای لوح سپاس به حاج محرم محمودلو مدیرعامل صنایع غذایی گلچین خزر و کارآفرین موفق شهرستان بابل از مساعی ایشان برای ایجاد اشتغال برای جوانان  تقدیر نمودند. 

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *