پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

مدیران دستگاه های اجرایی در امر تولید برای شهرستان بابل اهتمام جدی داشته باشند

مدیران دستگاه های اجرایی در امر تولید برای شهرستان بابل اهتمام جدی داشته باشند

     معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان بابل با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرای شهرستان در امر تولید اهتمام جدی داشته باشند، گفت؛ باید از شعار خارج شویم و دستگاه های اجرای در امر تولید نگاه تحولی داشته باشند


خبرگزاری آریا: دکتر عزیززاده گرجی معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان بابل در دیدار نوروزی مدیران دستگاه های اجرایی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات فرمانداری اظهار داشت؛ سال 1401 با همه فراز و نشیب ها گذشت و در این گذشت زمان باید 2 نگاه داشته باشیم و نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف و اشکال را مرتفع کنیم.      
وی با اشاره به تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد امر تولید در سخنرانی های پایانی سال و شروع سال جدید افزود؛ شهرستان بابل باید در رشد تولید سهم خوبی داشته باشد.        
فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت‌‌؛ اگر قراره تغییر حالت دهیم با تصمیمات سنتی اتفاقی نخواهد افتاد و مدیران شهرستان با نگاه تحولی برای رشد تولید اقدام کنند.     
عزیززاده گرجی بیان کرد؛ رشد خدمات به تناسب با سال‌های گذشته به مراتب بیشتر شده است.           
وی با اشاره به اینکه اگر قرار است اتفاقات خوبی به نفع مردم در شهرستان بابل بیفتد در سایه همدلی و اتحاد است، گفت؛ در سال گذشته این وفاق و همدلی وجود داشت و منافع آن را هم به نفع مردم دیدیم.   
معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان بابل گفت؛ انسجامی که بین مسئولین شهرستان و نمایندگان مجلس وجود داشت باعث حضور مستمر وزرا، معاونین وزیر، مدیران کل وزارتخانه ها و مدیران استانی در شهرستان شد.
وی با اشاره به اینکه به هیچ عنوان درگیر مسائل حاشیه ای در شهرستان نخواهیم شد، افزود؛ به منافع مردم، مصالح جمهوری اسلامی ایران و تقویت جریان انقلاب اسلامی پایبند خواهیم بود.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *