پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

مشکلات صنفی در دومین اجلاسیه اتاق اصناف بابل بررسی شد

مشکلات صنفی در دومین اجلاسیه اتاق اصناف بابل بررسی شد

دومین اجلاسیه اتاق اصناف بابل با حضور علی کریمی‌فیروزجایی و مهدی سعادتی «نمایندگان بابل در مجلس» در سالن اجلاس برج اصناف شهرستان بابل برگزار و مشکلات صنفی مورد بررسی قرار گرفت.

 

مازنداصناف: دومین اجلاسیه اتاق اصناف بابل به‌ریاست رضا صادقی «رییس اتاق اصناف شهرستان بابل و عضو مجمع نمایندگان اصناف استان مازندران» با دعوت از علی کریمی‌فیروزجایی و مهدی سعادتی «نمایندگان بابل» و با حضور هیات‌رییسه و روسای ۵۴ اتحادیه در سالن اجلاس برج اصناف شهرستان بابل برگزار شد.

در این جلسه رضا صادقی «نماینده مازندران در پارلمان اصناف کشور» با تاکید بر اهمیت شعار سال مبنی بر «مهار تورم و افزایش تولید»، جایگاه اصناف و بازار درخصوص تحقق شعار سال را بسیار تأثیرگذار دانست و اظهار داشت: افزایش نامتعارف قیمت‌های مواد اولیه، عوارض کسب‌وکار، هزینه‌های مالیاتی و هزینه‌های تأمین‌اجتماعی باعث می‌شود، مهار تورم به بهار تورم تبدیل گردد.

رییس اتاق اصناف شهرستان بابل با انتقاد شدید از سامانه درگاه مجوزهای کسب‌وکار، افزود: به‌علت نبود زیرساخت مناسب این سامانه، در حال حاضر سامانه مورد نظر دچار اختلال بوده و از نمایندگان مجلس درخواست نمود هر چه سریع‌تر نسبت به اصلاح قوانین نظام صنفی در مجلس اقدام نمایند.

صادقی با اشاره به حضور ۲ نماینده از هیات‌رییسه اتاق اصناف شهرستان بابل در اتاق اصناف کشور پس از ۲۰ سال، خاطرنشان کرد: بابل پیشانی اصناف مازندران است اما متاسفانه در جلسات اقتصادی و تنظیم بازار استانداری مازندران، حضور نمایندگان اصناف شهرستان بابل در پارلمان اصناف کشور دیده نمی‌شود.

گفتنی است در این اجلاسیه سایر مشکلات صنفی نیز توسط روسای برخی از اتحادیه‌ها بیان شد که مقرر گردید نمایندگان بابل بصورت ویژه و در اسرع وقت موضوعات را پیگیری نموده و این جلسات بصورت ماهیانه و متوالی فی‌مابین استمرار داشته باشد.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *