پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو
رایکا

مصاف رایکا بابل و سایپا تهران

مصاف رایکا بابل و سایپا تهران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، هفته سی و سوم و ماقبل پایانی رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور امروز پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ به طور همزمان در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

در یکی از دیدار‌های این هفته، تیم رایکا بابل از ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه هفت تیر بابل میزبان سایپا تهران است.

در حالی که تکلیف دو تیم صعود کرده از لیگ دسته یک به لیگ برتر پس از بازی‌های هفته گذشته مشخص شد و تیم‌های مس کرمان و ملوان بندر انزلی صعودشان به لیگ برتر مسجل شد، اما رقابت در انتهای جدول، برای فرار از سقوط به لیگ دسته دو همچنان ادامه دارد.

در انتهای جدول تاکنون سقوط تیم‌های ماشین سازی تبریز و شاهین شهرداری بوشهر به لیگ ۲ مشخص شده و تکلیف تیم سوم سقوط کننده از بین چند تیم در پایان بازی‌های این هفته و شاید هفته پایانی معلوم شود.

تیم‌های رایکا بابل و سایپای تهران، دو تیمی هستند که در پایین جدول برای فرار از سقوط می‌جنگند به همین خاطر بازی فردای دو تیم در بابل به نوعی شش امتیازی محسوب می‌شود.

پیروز قربانی بازیکنان رایکا را برای بازی حساس و مهم آماده کرده تا با کسب ۳ امتیاز این بازی، تا حدودی خیال خودشان را برای ماندن جمع کنند، اما در مقابل حمید درخشان که چند هفته‌ای است هدایت نارنجی پوشان را بر عهده گرفته نمی‌خواهد به این سادگی لیگ یک را ترک کند و راهی لیگ دو شود.

رایکا با ۳۵ امتیاز در رده شانزدهم جدول ۱۸ تیمی این رقابت‌ها قرار دارد و سایپا هم با ۳۷ امتیاز در رده چهاردهم جای دارد.

بازی رفت دو تیم  با نتیجه ۳ بر ۲ به سود سایپا به پایان رسید.

بنابر اعلام باشگاه رایکا، حضور هواداران در این بازی بلامانع و رایگان است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *