پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو
همایش بسیج

همایش بسیج اساتید مازندران در بابل

همایش بسیج اساتید مازندران در بابل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران درهمایش بسیج اساتید مازندران در بابل به نقش دانشگاه و اساتید بسیحی اشاره کرد و گفت: دانشگاه اعتبار کشور؛ و اساتید اعتبار دانشگاه‌ها هستتد.

دریادار حبیب الله سیاری افزود: امروز با توجه به پیشرفت علم و دانش در سطح کشور، دانشگاه ها، جوانان، شرکت‌های دانش بنیان و در نیرو‌های مسلح داریم، بنابراین ارتقاء سطح علمی و دانش می‌تواند به سطح ارتقاء سطح فناوری می‌انجامد که می‌تواند توان نظامی را بالا ببرد.

دریادار سیاری، ارتقاء سطح علمی و دانش را در ارتقاء سطح فناوری و افزایش توان نظامی موثر دانست و گفت: امروز جایگاه علم و دانش در همه ابعاد زندگی بشر نشان می‌دهد که هر وقت سطح علم و دانش در هر جامعه‌ای بالاتر باشد آن جامعه از مزایای بیشتری برخوردار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده ارتش خاطرنشان کرد: در بحث نظامی گری نیزامروز پیشرفت علم و دانش در تولید تجهیزات با فناوری‌های روز موثر بوده و قطعا تجهیزات امروز هم مجهزتر و به روز‌تر می‌شوند.

دریادار سیاری با بیان اینکه همه امکانات نظامی در رزم زمینی هوایی، دریایی و زیر دریایی امروز با توجه بهتاثیر پیشرفت علم و دانش از فناوری بالایی برخوردار است

دریادار سیاری افزود: امروز هر کشوری که از دانش لازم برخوردار باشد قطعاً از فناوری بالایی برخوردار است و می‌تواند با وجود تجهیزات و فناوری‌های روز توان نظامی و بازدارندگی را بالا ببرد.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *