پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

وداع دانشجویان دانشگاه نوشیروانی بابل با شهدا

وداع دانشجویان دانشگاه نوشیروانی بابل با شهدا

     مراسم شبی با ستاره‌ها به منظور تجدید پیمان دانشجویان با شهدا در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد.

     خبرگزاری صدا و سیما: مراسم وداع با ۱۳ شهید گمنام دوران دفاع مقدس با عنوان شبی با ستاره‌ها به منظور تجدید پیمان دانشجویان با شهدا، دیشب در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد.

در این مراسم باشکوه که با حضور گسترده دانشجویان، اساتید و مردم شهید پرور بابل همراه بود با آرمان‌های والای شهدای گرانقدر انقلاب و دوران دفاع مقدس تجدید پیمان بسته شد.

امام جمعه بابل در سخنانی در این مراسم گفت: امنیت امروز ایران اسلامی، مدیون شهدای جنگ و پدر و مادران عزیزشان می‌باشد.. حجت الاسلام روحانی افزود: دانشگاه به عنوان مهد علم، نخستین جاییست که مورد هجمه دشمن است و باید همه با هم به این مورد توجه ویژه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا و ایثارگران مایه عظمت و اقتدار نظام هستند تصریح کرد: حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی از اهداف و آرمان‌های بلند شهدا است و امروز قشر‌های مختلف مردم باید برای تحقق اهداف شهدا تلاشی مضاعف داشته باشند.

امام جمعه بابل گفت: از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران و اطاعت پذیری از ولایت در دفاع از حریم اسلام، قرآن و میهن اسلامی، توانست توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی را نقش برآب کند.

حجت الاسلام روحانی افزود: شهدا برای استحکام و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

وی خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دغدغه‌های همه مسئولان در تمام سطوح اجرایی است زیرا ما هرچه داریم مدیون شهدا و خانواده‌های آن‌ها هستیم.

 

 
اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *