پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در بابل برگزار می‌شود

جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در بابل برگزار می‌شود

      مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از برگزاری دهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در بابل خبر داد.

خبرگزاری ایکنا: سردار عبدالله ملکی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، یکم بهمن در نشست استانی دهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: یکی از نیازهای اساسی کشور، زنده نگه داشتن یاد و نام شهداست.

وی افزود: تکریم خانواده‌های معظم شهدا و تبیین ایثار آن‌ها یک ضرورت است. در این راستا این اداره کل هر ساله به بهانه ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت را برگزار می‌کند.

ملکی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تکریم از مادران، همسران و دختران شهدا و تبیین زندگی فاطمی و شهدایی برای نسل جوان را از جمله اهداف این جشنواره دانست و تصریح کرد: دهمین دوره این جشنواره را به صورت منطقه‌ای برگزار می‌کنیم و شهرستان بابل میزبان این برنامه خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه شهرستان بابل در بین شهرهای استان بیشترین شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، خاطرنشان کرد: با این نگاه این شهرستان را انتخاب کردیم و این جشنواره چهارشنبه، پنجم بهمن از ساعت ۹ تا ۱۱ در مصلای بابل برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: در این مراسم معنوی ۵۰۰ نفر از خانواده‌های معظم شهدای استان با حضور مسئولان استانی تکریم خواهند شد.

ملکی بر لزوم تبیین نقش زنان و بانوان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و پس از آن تأکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی به زنان عزت بخشید و حضور این قشر فرهیخته در صحنه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، خدماتی و… از خدمات شایسته نظام محسوب می‌شود که باید برای نسل نو تبیین و نهادینه شود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *