پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

ورزشگاه هفت تیر بابل، مجوز برگزاری مسابقات فوتبال را دریافت کرد

ورزشگاه هفت تیر بابل، مجوز برگزاری مسابقات فوتبال را دریافت کرد

 خبرگزاری ایرنا؛ رئیس اداره ورزش و جوانان بابل گفت: با تایید نماینده سازمان لیگ ورزشگاه هفت تیر بابل برای فصل جدید مجوز برگزاری مسابقه فوتبال لیگ دسته اول کشور را دریافت کرد .

لیلا عرب جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: نماینده سازمان لیگ با بررسی زیرساخت های ورزشگاه هفت تیر بابل اعم از چمن و نور ورزشگاه مجوز برگزاری بازی های فوتبال لیگ دسته اول کشور را در این ورزشگاه صادر کرد .

رئیس اداره ورزش و جوانان بابل گفت: نماینده سازمان لیگ یک شبانه روز زیرساخت‌های ورزشگاه را مورد بررسی قرار داد و در شب گذشته هم در آخرین مرحله نور ورزشگاه هفت تیر بابل مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت مجوز نهایی صادر شد.

عرب افزود: دریای کاسپین بابل نماینده این شهرستان در لیگ دسته اول بازی های خانگی فصل جدید خود را می تواند در ورزشگاه هفت تیر بابل با حضور تماشاگران پرشور بابلی برگزار کند که این امر بسیار اثر بخش است.

وی با اشاره به اینکه دریای کاسپین بابل بازی اول فصل جدید خود را پنجم شهریورماه در تهران با سایپا برگزار می‌کند، گفت: بازی دوم این تیم که در یازدهم شهریورماه با شمس آذر است، در ورزشگاه هفت تیر بابل برگزار می‌شود .

وی ادامه داد:  برگزاری بازی‌های خانگی نماینده بابل در ورزشگاه هفت تیر بابل بسیار اثر بخش است و در فصل گذشته از مجموعه ۳۸ امتیاز تیم رایکا به عنوان نماینده این شهرستان در لیگ دسته اول ۱۳ امتیاز در پنج بازی پایانی خانگی این تیم در ورزشگاه هفت تیر بابل کسب شد که زمینه ماندگاری رایکا را در لیگ دسته اول کشور فراهم کرده بود .

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *