پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

پرداخت ۵ میلیارد تسهیلات مشاغل خانگی در بابل

پرداخت ۵ میلیارد تسهیلات مشاغل خانگی در بابل

     مدیر جهاد کشاورزی بابل از پرداخت ۵ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در این شهرستان نیمه اول امسال خبر داد.

خبرگزاری صدا و سیما؛ محسن علی گل زاده گفت: تاکنون ۷۴ طرح مشاغل خانگی پشتیبان و مستقل شهرستان بابل برای بهره مندی از ۳۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی به بانک‌های عامل معرفی شدند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل با بیان اینکه برای ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار و حمایت از مشاغل خانگی، نیمه نخست امسال به ۱۶ طرح مشاغل خانگی پنج میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه بانکی پرداخت شد، افزود: این تسهیلات توسط بانک رفاه و توسعه تعاون با سود ۴ درصد پرداخت شد.

وی بیان کرد: مشاغل مستقل (خوداشتغالی) نوعی اشتغال است که فرد می‌تواند با اتکا به توان شخصی، خلاقیت و ابتکار به شکل خویش فرمایی به فعالیت‌های تولیدی و خدماتی بپردازد که در نتیجه منجر به کسب درآمد و ایجاد فضای کسب و کار می‌شود.

علی گل زاده افزود: طرح پشتیبان نیز اشخاص حقیقی یا حقوقی هستند که مسوولیت حمایت و تحت پوشش تعدادی از شاغلین خانگی را در کل فرآیند تولید و ارائه خدمات، اعم از آموزش، تهیه و توزیع مواد اولیه و ابزار کار (حسب مورد)، مشاوره، نوآوری، بسته بندی، بازاریابی و فروش به عهده گیرند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل گفت: فهرست رشته‌های مشاغل خانگی مربوط به دستگاه اجرایی جهاد کشاورزی شامل فعالیت‌های مختلف امور تولیدات دامی، شیلات، آبزیان، صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، عشایری و امور تولیدات گیاهی است.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *