پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

چهار هزار و ۵۰ میلیارد ریال از اعتبار سفر استانی رئیس جمهور در بابل جذب شد

فرماندار بابل گفت: چهار هزار و ۵۰ اعتبار جذب شده سفر هیات دولت در طرح های کلان زیرساختی در حوزه آب و فاضلاب، برق و طرح های ورزشی در این شهرستان سرمایه گذاری شده است.

 

ایرنا: قاسم عزیززاده گرجی روز سه شنبه در نشست خبری بیان کرد: در سفر هیات دولت به مازندران برای این شهرستان ۱۰۵ طرح با اعتبار حدود ۱۵ هزار میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت شهرستان مصوب شد.

وی اظهار داشت: اعتبارات سفر هیات دولت سبب شد بسیاری از طرح هایی که بیش از یک دهه از عملیات اجرایی آن آغاز شده بود به مرحله تکمیل و افتتاح برسد.

وی ادامه داد: همچنین بازسازی چمن ورزشگاه هفت تیر بابل، تکمیل دبستان نوشیروانی بابل و طرح های سنگین آب و فاضلاب از جمله طرح های مهمی بود که گره کور آن در سفر هیات دولت به مازندران گشایش یافت.

سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی در فاضلاب شهری بابل

فرماندار بابل بیان کرد: شهرستان بابل در حوزه فاضلاب شهری از عقب ماندگی مزمنی برخوردار بوده است.

وی تصریح کرد: فرایند گسترش فاضلاب شهری که از سال ۷۴ در این شهرستان متوقف بود با تدبیر دولت سیزدهم و با سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی در این حوزه در حال جبران عقب ماندگی می باشیم.

وی ادامه داد: تاکنون ۲۴۰ کیلومتر فاضلاب شهری در شهر بابل لوله گذاری شده است که از این میزان ۲۵ کیلومتر آن در یک سال اخیر دولت سیزدهم انجام شد.

افتتاح ۲۱۹ طرح در بابل

فرماندار بابل گفت: همزمان با هفته دولت ۲۱۹ طرح در بخش‌های مختلف زیرساختی، عمرانی، آموزشی، درمانی و خدماتی در شهرستان بابل به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: از این تعداد ۵۰ طرح بزرگ و شاخص در بابل با حضور مدیران ارشد کشوری و استانی به بهره برداری می‌رسد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابل این را هم گفت که به طور کلی در هفته دولت امسال یک هزار و ۶۰۹ برنامه مختلف بزرگ و کوچک در بابل اجرا می‌شود.

عزیززاده گرجی اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های ممتاز این طرح‌ها آن است که به صورت متوازن در تمامی بخش‌ها، طرح‌های عمرانی و زیرساختی توزیع شده تا توسعه شهرستان به صورت همگام و متوازن پیش رود.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *