پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

امام جمعه بابل: استفاده از ظرفیت‌های علمی موجود برای حل مشکلات شهرستان و استان

استفاده از ظرفیت‌های علمی موجود برای حل مشکلات شهرستان و استان

به گزارش ایسنا، امام جمعه بابل با اشاره به اینکه ظرفیت های زیادی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی و دیگر دانشگاه های بابل وجود دارد، گفت: استاندار مازندران از ظرفیت های علمی بابل برای حل مشکلات استان و شهرستان استفاده کند.

حجت الاسلام حسن روحانی با تبریک حلول سال نو به مردم خوب و فهیم مازندران به ویژه شهرستان بابل اظهار کرد: همپا با طبیعت که احیا در مجموعه نظام خلقت صورت می گیرد، نوسازی باید در جامعه و زندگی ما نیز منتقل شود و این فرصت بسیار بزرگی است در کشور تا هر کس در موقعیت خویش در شهر، روستا و محل زندگی این تحول را ایجاد کند.

 روحانی با ابراز تاسف از روی کار آمدن مدیرانی که با تصمیمات و رویکرد مدیریت های غلط به رفقا و جناح های خویش توجه کردند گفت: امیدواریم با توجه به رویکرد دولت جدید که در جهت خدمتگزاری و حل معضلات در کشور به وجود آمد و با روحیه خدمتگزاری مسئولان منطقه و در راس همه  استاندار مازندران، شاهد اقدامات خوبی در سطح استان و شهرستان باشیم.

وی با بیان اینکه معضلات و مشکلات متعدد سبب بروز محرومیت در کشور شده است، سال جدید که همزمان با آغاز قرن پانزدهم شمسی است را مبارک خواند و تاکید کرد: با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین» و با توجه به سرمایه هایی که در دانشگاه های بابل از جمله نوشیروانی و دیگر دانشگاه ها و فرصت های علمی که در این شهرستان وجود دارد، برای حل مشکلات استفاده شود.

روحانی به عقب ماندگی شهرستان بابل در حوزه راه، آب، جاده و ورزش اشاره و تصریح کرد: ۲ روزی است که شهروندان مکرر تماس می گیرند و از قطع بودن آب گله دارند، چرا که زیرساخت های شهرستان جوابگو نیست و این موضوع به هیچ وجه در منطقه توجیه پذیر نیست.

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه مسئله اشتغال از جمله مشکلات بزرگ شهرستان بابل است و سطح بیکاری این شهرستان نسبت به شهرهای دیگر کشور بسیار بیشتر بوده چرا که فاقد کارخانه و واحدهای صنعتی است، افزود: اگر مسئله بیکاری در شهرستان بابل ادامه یافته و ریشه کن نشود با مشکلات زیادی روبرو خواهیم شد.

وی به حضور بابلی ها در سطح کشور از عسلویه تا خراسان اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر متاسفانه افرادی فضای کار را در شهرستان قفل کرده اند و زمینه اشتغال در این شهرستان وجود ندارد بنابراین همشهریان بابلی برای اشتغال به شهرهای مختلف کشور مراجعه می کنند.

روحانی از وجود  ظرفیت های متعدد برای اشتغال در شهرستان بابل یاد و اظهار امیدواری کرد: با هماهنگی مدیران دلسوز، مدیریت هایی همگام با دولت جدید و در راس آنها فرماندار بابل شرایط مطلوبی را در سطح شهرستان برای حل مشکلات و رفع محرومیت ها شاهد باشیم.

 

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *