پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

توقف خانگی رایکا بابل در مقابل ویستاتوربین تهران

تیم رایکا بابل امروز در خانه مقابل ویستاتوربین تهران متوقف شد.

هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، در یکی از دیدار‌های این هفته تیم رایکا بابل از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه سیمرغ شهر کیاکلا میزبان ویستاتوربین تهران بود که در پایان این بازی، دو تیم به تساوی ۱-۱ رضایت دادند.

رایکا نیمه اول را طوفانی آغاز کرد و نسبت به حریف برتری خود را دیکته کرد، اما یاران پیروز قربانی هرچه زدند به درب بسته خوردند تا نیمه اول این دیدار بدون گل خاتمه یابد. در نیمه دوم و روی غفلت مدافعان رایکا، مرتضی حسینی درون محوطه جریمه بابلی‌ها صاحب توپ شد و با پاس در عرض برای مهرداد قاسمی‌نژاد، دروازه ریکا‌ها باز شد.

تعویض‌های طلایی پیروز قربانی در نیمه دوم کار ساز شد و چند دقیقه پس از گل اول تیم ویستا، برهان عابدی با حرکتی انفرادی در محوطه جریمه، توپ را به جواد غلامی رساند و او نیز با ضربه‌ای زیبا و دقیق، دروازه حریف را باز کرد. این پایان کار نبود و با دستورات پیروز قربانی، رایکا سراسر حمله شد و حتی رضا عبدی تیرک دروازه حریف را نیز به لرزه در آورد، اما این کافی نبود و در روزی که بابلی‌ها مستحق برتری بودند، به تساوی رسیدند.

از نکات حاشیه‌ای این دیدار می‌توان به پنالتی اشتباه داور برای تیم ویستاتوربین اشاره کرد که با دخالت کمک داور اول بازی و نظر صحیح وی، پنالتی برگشت داده شد تا حقی از تیمی ضایع نشود.

رایکا بابل با ۱۰ امتیاز و به دلیل اختلاف گل کمتر نسبت به سایر تیم‌ها، در رده یازدهم جدول قرار گرفت.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *