پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

جدال حساس رایکا بابل با ملوان در کنار مرداب انزلی

تیم رایکا بابل در دیداری حساس از ساعت ۱۵ فردا مهمان ملوان بندر انزلی خواهد بود.

هفته بیست و یکم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور فردا جمعه ۲۰ اسفند با برگزاری ۹ دیدار برگزار می‌شود که در یکی از دیدار‌های این هفته تیم رایکا بابل از ساعت ۱۵ فردا در ورزشگاه تختی انزلی مهمان تیم ملوان بندر انزلی خواهد بود.

ریکا‌ها در بازی گذشته خود مقابل شاهین بوشهر قرار گرفتند که مثل همیشه با ایجاد موقعیت‌های فراوان و حاکمیت مطلق بازی نتوانستند موقعیت‌های خود را تبدیل به گل کنند و با اینکه شایسته سه امتیاز در این بازی بودند امتیازات را تقسیم کردند.

بابلی‌ها این هفته در جدالی سخت و حساس باید در مقابل تیم پرستاره ملوان قرار بگیرند. شاگردان پیروز قربانی در این بازی می‌خواهند اولین شکست ملوان را رقم بزنند تا با این برد خود را از پایین جدول جدا کنند و هواداران پر شور خود را شاد کنند.

در آن سوی میدان تیم ریشه دار ملوان قرار دارد که با جذب بازیکن‌های خوب و با کیفیت و به سرمربیگری مازیار زارع حالا با اختلاف در صدر جدول لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارند.

قو‌های سپید انزلی هنوز باختی را در کارنامه ندارند تا با ۱۳برد و ۱۱ تساوی بدون شکست در صدر جدول لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور حضور داشته باشند، ملوانی‌ها ۲۵ گل زده دارند و تنها با ۷ گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار خود دارند.

لازم بذکر است که تیم فوتبال رایکا بابل با ۱۹ امتیاز در جایگاه پانزدهم و در آنسوی میدان نیز تیم فوتبال ملوان با ۴۶ امتیاز در جایگاه اول لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارند.

برنامه هفته بیست و یکم لیگ دسته یک فوتبال:
جمعه ۲۰ اسفند

آرمان گهر – استقلال خوزستان
ساعت ۱۵:۰۰

خیبر خرم آباد – مس شهر بابک
۱۵:۰۰

خوشه طلایی ساوه – پارس جنوبی جم
۱۵:۰۰

شمس آذر قزوین – شهرداری آستارا
۱۵:۰۰

سایپا – ویستاتوربین تهران
۱۵:۰۰

ماشین سازی تبریز – مس کرمان
۱۵:۰۰

ملوان انزلی – رایکا بابل
۱۵:۰۰

شاهین شهرداری بوشهر – شهرداری همدان
۱۵:۳۰

استقلال ملاثانی – قشقایی شیراز
۱۵:۳۰

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *