پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

درخشش بابلی ها در بخش خواهران مسابقات استانی قرآن کریم

برترین‌های چهل و چهارمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف مازندران بخش خواهران با حضور ۷۰ نفر از شهر‌های مختلف مازندران، در شش رشته شامل حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، تحقیق و ترتیل که از دیروز در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی و قرآنی بصیرت آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) شهرستان آمل برگزار شده بود، معرفی شدند.

بر این اساس، زهرا سلطان‌پور از ساری، فاطمه نظری از بهشهر و رقیه رضایی از ساری مقام‌های اول تا سوم رشته حفظ کل قرآن کریم را کسب کردند.

در رشته حفظ ۲۰ جزء، محدثه ذلیکانی از ساری، محبوبه زارع از بهشهر و عارفه‌زهرا اکبری از ساری به عنوان نفرات اول تا سوم این دوره انتخاب شدند.
در رشته حفظ ۱۰ جزء، سیده منیره قیاس‌الحسینی و حنانه عالج از بابلسر و سمیه خاکزاد از ساری مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته حفظ ۵ جزء، مقام نخست به فاطمه آقابراریان از بابلسر رسید و سیده رقیه میرحسین‌زاده از نوشهر و رحیمه طاهرپور از بهشهر در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

در رشته تحقیق، فاطمه منتظریان از بابل، هاجر عسگری از تنکابن و سعیده رضازاده از بابل حائز رتبه‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات شدند.

در رشته ترتیل این دوره از مسابقات هم، راضیه رحیمی از بابل، آتنا وریانی از ساری و حنانه خسروی از نور مقام‌های اول تا سومی را از آن خود کرد.

فیلم برگزاری مسابقات دعاخوانی بخش خواهران ضبط و به سازمان اوقاف ارسال که پس از بررسی نهایی و داوری نفرات برتر آن اعلام خواهد شد.

نفرات برتری که با نظر مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف، حدنصاب امتیاز لازم را کسب کرده باشند، به مرحله کشوری اعزام می‌شوند.

مسابقات بخش برداران چهل و چهارمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف مازندران نیز با رقابت حدود ۸۰ شرکت کننده راه یافته از مرحله منطقه ای، از صبح امروز در آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) شهرستان آمل درحال برگزاری است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *