پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

دولت رئیسی مدیریت میدانی دارد/ مشکل دفع زباله از مصائب بزرگ بابل است

امام جمعه بابل گفت: دولت سیزدهم به جای مدیریت از پشت شیشه خودرو و از پشت تلویزیون و درون اتاق، دارای مدیریت میدانی و ارتباط مستقیم با مردم در استان‌های کشور است.

حجت‌الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بابل، با گرامیداشت ورود پر خیر و برکت رئیس‌جمهور را به استان مازندران، اظهار کرد: این دولت به جای مدیریت از پشت شیشه خودرو و از پشت تلویزیون و درون اتاق، دارای مدیریت میدانی و ارتباط مستقیم با مردم در استان‌های کشور است.

وی با تقدیر صمیمانه از حضور دولت و وزرا در سطح استان و حضور میدانی در شهرستان‌ها، افزود: معضلات شهرستان بابل به‌عنوان بزرگ‌ترین شهرستان از لحاظ جمعیت و اقلیم که در تمام صحنه‌ها پیشتاز و پیشگام در عرصه انقلاب است و بالاترین تعداد شهید و جانباز را در سطح استان دارد، مایه تاسف است.

امام جمعه بابل بیان کرد: محرومیت‌های این شهرستان اعم از نیمه‌تمام ماندن تصفیه خانه شهرهای گروه الف، تکمیل نکردن کمربندی جنوبی که خطرات و غصه‌اش هنوز ادامه دارد و پل‌هایی که در آن هنوز ساخته نشده مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده است.

حجت الاسلام روحانی با اعلام اینکه مشکل دفع زباله از مصائب بزرگ شهرستان بابل است، اضافه کرد: چند هفته قبل که در معیت نمایندگان و نیکزاد نائب رئیس مجلس به سایت انجیلسی رفتیم، این حجم از کوه زباله موجب خجالت و سرشکستگی ما در سطح منطقه شده است.

وی یادآور شد: همچنین مشکلات جاده‌های بین بخشی و بین شهری شهرستان بابل در مقایسه با برخی شهرها که بودجه زیادی گرفتند و جاده‌های‌شان تعریض شد مایه خجالت است.

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه شهرستان بابل دومین شهرستان در مدرسه‌سازی خیرساز در سطح کشور است، افزود:  آنجا که به خدمت دولتی به این شهرستان می‌رسد توسط گذشتگان کوتاهی انجام گرفت و امیدواریم در این دولت که امید مردم است در این فضای توام با امید مشکلات شهرستان بابل توسط ریاست جمهوری تدبیر شود.
حجت الاسلام روحانی با تبریک ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، گفت: این روز برای یادآوری و قدردانی از نعمات جوانی است؛ به این دلیل که دوران جوانی بهترین فرصت برای تربیت است، همانطور که وقتی حضرت علی اکبر به میدان رفت امام حسین (ع) در حق ایشان فرمود اشبه الناس در خلقت و اخلاق به رسول مکرم اسلام است.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *