پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

رایکا بابل به دنبال برد خانگی مقابل آبی پوشان خوزستانی

تیم رایکا بابل در هفته سیزدهم لیگ دسته یک فوتبال، امروز میزبان استقلال خوزستان است.

از سری رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور دو تیم رایکا بابل و استقلال خوزستان از ساعت ۱۴ امروز چهارشنبه ۱۷ آذرماه در ورزشگاه شهدای سیمرغ به مصاف هم می‌روند.

پس از برتری مقابل ماشین سازی تبریز و همچنین برد دلچسب مقابل آرمان گهر سیرجان ، اکنون بابلی‌ها مقابل استقلال خوزستان به دنبال کسب سومین برد خانگی خود هستند. دیداری حساس و سرنوشت ساز که برتری در آن ، می‌تواند هر یک از تیم‌ها را در نیمه‌های بالایی جدول رده‌بندی قرار دهد.

رایکا بابل پس از صعود به مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی، در لیگ مقابل قشقایی شیراز شکست خورد، اما نکته امیدوار کننده در خصوص تیم رایکا، اضافه شدن لشکر مصدومان این تیم در بازی با استقلال خوزستان است که دست مربیان تیم را برای ارنج، باز کرده است. ریکا‌های بابلی که در ۴ تقابل اخیرشان با استقلال خوزستان هیچگاه نباخته‌اند، برای دومین پیروزی مقابل آبی‌ها، به میدان خواهند رفت.

در آن سو، اما یاران سهراب بختیاری‌زاده قرار دارند. مربی‌ای که در ابتدای فصل بسیار بد نتیجه گرفت و حتی در آستانه اخراج از تیمش قرار گرفته بود، اما در هفته‌های گذشته خوب نتیجه گرفته است و موفق شده خود را به نیمه‌های جدول برساند. استقلال خوزستان در بازی‌های بیرون از خانه موفق شده استقلال ملاثانی و ماشین سازی تبریز را از پیش رو بردارد و یک تساوی و یک باخت نیز داشته باشد تا عملکرد آن‌ها در بازی‌های بیرون از خانه، نوسانی باشد.

در هر حال ؛ رایکا هنوز در بازی‌های خانگی رنگ باخت را به خود ندیده است و مقابل آبی‌های خوزستانی به دنبال هت‌تریک در کسب پیروزی است. از جمله بازیکنان استقلال خوزستان که سابقه بازی در رایکا را دارند می‌توان به اکبر آفاق و محسن آقایی اشاره کرد.

گفتنی است دیدار دو تیم رایکا بابل و استقلال خوزستان امروز از ساعت ۱۴ از سیمای استانی مازندران به صورت زنده پخش خواهد شد.

اسامی داوران دیدار رایکا و استقلال خوزستان
داوران دیدار دو تیم رایکا بابل و استقلال خوزستان معرفی شدند. این دیدار را عنایت قوچ کانلو از کرج سوت خواهد زد.

قوچ کانلو را در این بازی آرمان خدمتگزار و منصور خواجه زارع کمک خواهند کرد و سید ابوالفضل حسینی نیز به عنوان داور چهارم در این بازی حاضر خواهد شد. همچنین نظارت داوری این بازی برعهده محمدحسین اسدی می‌باشد.

در جدول رده بندی، تیم رایکا بابل با ۱۰ امتیاز در رده سیزدهم و تیم استقلال خوزستان با ۱۲ امتباز در رده هشتم قرار دارند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *