پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

رایکا بابل به دنبال پیروزی در نخستین دیدار خانگی

هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، عصر امروز با انجام ۹ دیدار برگزار می‌شود که در یکی از دیدار‌های امروز تیم رایکا بابل از ساعت ۱۴:۴۵ در ورزشگاه شهدای سیمرغ میزبان ماشین سازی تبریز  است.

ریکا‌های بابلی که کمترین حق آن‌ها در بازی گذشته سه امتیاز بازی بود، با بدشانسی و با دریافت گل در دقایق پایانی امتیازات را در اهواز تقسیم کردند، حالا با اتحاد و همدلی بازیکنان و کادر فنی به دنبال سه امتیاز بازی مقابل ماشین سازی تبریز خواهند بود.

در آن سوی میدان نیز تیم ماشین سازی تبریز که در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر به عنوان آخرین تیم به لیگ یک کشور سقوط کرده بود با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند و با مشکلاتی همچون پنجره بسته رو به رو شده است و باید با بازیکنان امید و جوانان خود به مصاف تیم فوتبال رایکا بابل بروند.
ماشین سازان که هفته نخست با ۴ گل مغلوب مهمان خود شهرداری همدان شدند امروز هم مقابل رایکا آماده کار سختی پیش رو خواهند داشت.

شاگردان پیروز قربانی در تیم رایکا در نخستین دیدار خانگی به دنبال سه امتیاز این بازی هستند تا خودشان را از همان اوایل فصل به عنوان مدعی معرفی کنند.

لازم بذکر است که دیدار دو تیم رایکا بابل و ماشین سازی تبریز امروز شنبه از ساعت ۱۴:۴۵ به صورت زنده از شبکه استانی مازندران پخش خواهد شد.

مشخص شدن تیم داوری بازی رایکا و ماشین سازی
کوبل داوری دیدار دو تیم رایکا بابل و ماشین سازی تبریز در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور مشخص شد که به شرح زیر است:

داوران: حامد سیری – سید امیر قاسمی – حامد تازه پور – عبدالحسین باستان هم
ناظر: امیر بهرام حسینی نقوی

پخش بازی‌های خانگی رایکا از شبکه مازندران
به گزارش رسانه رسمی باشگاه رایکا بابل، مدیران باشگاه رایکا بابل پس از نشست با مسئولان صدا و سیمای مرکز مازندران در جهت پخش زنده مسابقات خانگی این تیم در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور اقدام کردند.

با توجه به ممنوعیت حضور تماشاگران در استادیوم‌ها و شیوع ویروس کرونا، به دلیل احترام به خواسته بجا هواداران پرشمار و پرشور این تیم، مدیران باشگاه رایکا بابل اقدام به مذاکره با صدا و سیمای مرکز استان کرده و برای پخش زنده دیدار‌های خانگی تیم فوتبال رایکا بابل از شبکه مازندران به توافق نهایی دست یافتند.

به این ترتیب تمامی بازی‌های خانگی رایکا، تا پایان فصل از شبکه استانی مازندران به صورت زنده پخش خواهد شد که امروز در نخستین بازی خانگی رایکا، این بازی بصورت مستقیم برای علاقمندان پخش خواهد شد.

برنامه هفته دوم لیگ دسته یک فوتبال:

شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰
شهرداری همدان – ملوان
آرمان گهر – شاهین شهرداری‌بوشهر
رایکا بابل – ماشین‌سازی‌تبریز
مس کرمان – مس شهر بابک
پارس جنوبی جم – خیبر خرم‌آباد
شهرداری آستارا – خوشه طلایی ساوه
استقلال خوزستان – بادران تهران
قشقایی شیراز – سایپا
ویستاتوربین تهران – استقلال ملاثانی

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *