پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو
رایکای بابل

حراج تیم رایکای بابل در آستانه لیگ جدید

حراج تیم رایکای بابل در آستانه لیگ جدید

به گزارش ایرنا ، تیم لیگ دسته اولی رایکای بابل که در فصل گذشته در یک ماراتن نفس‌گیر با بازی های سخت و فشرده توانسته بود با اختلاف یک امتیاز از خطر سقوط به دسته دوم در امان بماند، در حال حاضر آخرین وضعیت فعلی این تیم به حراج گذاشتن برای فروش است و مالکان این باشگاه تصمیم نهایی خود را اتخاذ و مصمم به فروش این تیم دسته اولی می باشند .

تیم فوتبال رایکای بابل که با ۳۸ امتیاز و فقط یک امتیاز کمتر از ویستاتوربین تهران به لیگ دسته دوم سقوط نکرد و این صعود را مدیون پنج بازی خانگی خود در ورزشگاه هفت تیر بابل بو که ۱۷ امتیاز از مجموع ۳۸ امتیاز خود را در این ورزشگاه کسب کرده است.

شرایط نامساعد زمین ورزشگاه هفت تیر بابل سبب شده بود که تیم رایکا بجز پنج بازی پایانی خود مابقی را در زمین ورزشی سیمرغ برگزار کند که این امر نگرانی های را از سوی بازیکنها و کادر فنی به همراه داشت .

 حضور بیش از ۶ هزار تماشاگر علاقه مند به تیم رایکا در بازی های خانگی، موجی از شور و هیجان را در ورزشگاه هفت تیر بابل ایجاد کرده بود و بازی در این ورزشگاه را برای هر تیم مهمانی سخت کرده بود .

 فروش، تصمیم نهایی مالکین  باشگاه رایکا

علی اکبر جعفرنژاد یکی از دو مالک باشگاه رایکا بابل به خبرنگار ایرنا گفت: تاکنون در خصوص فروش باشگاه رایکا با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نشده و علی رغم  اصرار رسانه‌های مختلف، قصد نداشته ایم هزاران هوادار پرشور بابلی را ناراحت کنیم .

وی  بیان کرد: دیگر راهی به جز فروش تیم رایکای بابل برای ما باقی نمانده و ما تصمیم نهایی خود را برای فروش این تیم لیگ دسته اولی گرفته ایم .

جعفرنژاد افزود: ما به عشق هوادارن بابلی علاقه مند به فوتبال، سه سال هزینه و تیم داری کردیم ولی دیگر ادامه این مسیر  برای ما امکان پذیر نیست .

وی  اظهار داشت: قصد گله مندی از کسی را نداریم ولی از سوی مسئولان حمایت نشده لذا در ابتدایی ترین مسئله زمین فوتبال هم گرفتاری‌های زیادی در فصل گذشته کشیده‌ایم .

مالک باشگاه رایکا گفت: بیان مشکلات تکراری شده و دیگر قصد نداریم برای چندمین بار آن را تکرار کنیم که هیچ فایده‌ و حمایتی نخواهیم شد.

 وی اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که تیم فوتبال رایکا را به یک فرد بابلی بفروشیم تا این تیم در بابل بماند و حاضر هستیم برای تحقق این امر چند میلیارد تومان تخفیف بدهیم .

مالک باشگاه رایکای گفت: ارزش فروش این تیم دسته اولی دست کم ۲۵ میلیارد تومان می باشد که با توجه به فرصت کم باقی مانده تا شروع لیگ اگر از بابل  خریداری نباشد بناچار به هر خریداری که در کشور اعلام آمادگی کند فروخته خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر دو مشتری برای خرید این تیم اعلام آمادگی کردند که به احتمال خیلی زیاد در هفته بعد به جمع بندی نهایی برای فروش خواهیم رسید.

مصمم به کمک تیم رایکا هستیم

مهدی بادیکناری رییس هیات فوتبال بابل به خبرنگار ایرنا گفت: در دو هفته اخیر  تمام تلاش خود را انجام دادیم تا با برگزاری یک نشست مشترک مالکین باشگاه با مدیران ارشد شهرستان برای ماندگاری رایکا در بابل گره‌گشایی کنیم.

وی بیان کرد: با تماس های مختلفی که با مجموعه رایکا شده برای برگزاری نشست اعلام آمادگی کردیم اما پاسخ مثبتی از سوی رایکا دریافت نکردیم .

رئیس هیئت فوتبال بابل افزود: تمام تلاش ما این است که در چارچوب قانون برای ماندگاری رایکا در بابل به مدیریت این تیم کمک کنیم .

 بادیکناری اظهار داشت: در ماه های پایانی فصل گذشته تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا با استفاده از ظرفیت شهرستان و اعتبارات دولتی چمن ورزشگاه هفت تیر بابل و برخی از کاستی‌های که مانع از برگزاری مسابقات خانگی رایکا در ورزشگاه هفت تیر بابل بود را  برطرف کنیم .

وی گفت: خوشبختانه در پنج بازی پایانی خانگی رایکا موفق شد با چراغ سبز نماینده سازمان لیگ بازی های خود را در  ورزشگاه هفت تیر بابل برگزار کند که این امر با کسب ۱۷ امتیاز خانگی از مجموعه ۳۸ امتیاز در ماندگاری تیم رایکا در لیگ دسته اول بسیار اثرگذار بود .

 شهرستان ۵۴۰ هزار نفری بابل دارای ۷۰ تیم در لیگ های مختلف فوتبال استان و کشور در رده های مختلف سنی می باشد که ۱۰ تیم در لیگ فوتبال کشور حضور دارند و تیم فوتبال رایکا بابل تنها تیم فوتبال بزرگسال حاضر در لیگ دسته اول فوتبال کشور می باشد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *