پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس در بابل به کار خود پایان داد

سردار عبدالله ملکی عصر امروز در اختتامیه نمایشگاه تجسمی دفاع مقدس در بابل با بیان اینکه بیش از 5 هزار برنامه به مناسبت چهل‌ویکمین سالگرد دفاع مقدس در استان برگزار شد، اظهار داشت: برپایی نمایشگاه دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی بود که در مرکز استان و سطح شهرستان‌ها شاهد برپایی آن بودیم.

وی برپایی نمایشگاه دفاع مقدس را یکی از اثرگذارترین برنامه فرهنگی این هفته عنوان کرد و افزود: آشنایی جوانان و نسل امروز با ارزش‌های دفاع مقدس یکی از اهداف این برنامه بود.

سردار ملکی با بیان اینکه نمایشگاه دفاع مقدس مکانی برای نمایش گذاشتن دستاوردهای انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی است، خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر اهداف نمایشگاه دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، یادآور شد: برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس یکی از شیوه‌های گرامی‌داشت حماسه‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام و شهدای دفاع مقدس است.

سردار ملکی ضمن تقدیر از برگزارکنندگان و دست اندرکاران نمایشگاه دفاع مقدس در سطح استان و بویژه شهرستان بابل گفت: هفته دفاع مقدس یادآور شکوه و عظمت غیور مردانی است که دل به میدان رزم و نبرد با دشمن زدند و قهرمانانه و شجاعانه پیروزی را برای ملت به ارمغان آوردند.

این مقام مسئول بر ضرورت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و بیان داشت: دفاع مقدس، کشور ما را در مقابل توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان و استکبار جهانی بیمه کرد و باید نسبت به ترویج این فرهنگ احساس مسئولیت کنیم.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *