پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

سینما هنر و تجربه بابل با اکران سه فیلم به استقبال نوروز می‌رود

تنها سینما هنر و تجربه فعال مازندران که در شهرستان بابل فعالیت دارد، بعد از وقفه دو ساله در آستانه عید نوروز با اکران سه فیلم به استقبال قرن جدید می‌رود.

سینما هنر و تجربه بابل از فردا چهارشنبه تا ۱۴ فروردین سال آینده همزمان با تهران سه فیلم را برای علاقه مندان به نمایش می گذارد.

عیسی محمدی فیروزجایی ، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل به خبرنگار ایرنا گفت : فیلم های موقعیت مهدی ، شادروان و سگ بند ، سه فیلمی است که از فردا تا پایان تعطیلات نوروزی در دو سئانس اکران می شود.

فیلم موقعیت مهدی به نویسندگی و کارگردانی هادی حجازی فر در جشنواره فیلم فجر سال جاری به عنوان بهترین فیلم شناخته شد و جایزه سیمرغ بلورین را به خود اختصاص داده است. این فیلم در خصوص زندگی سردار شهید باکری است که بخشی از ارزش های دفاع مقدس را به نمایش می گذارد.

فیلم شادروان که با نویسندگی و کارگردانی حسین نمازی ساخته شد با موضوع اجتماعی در قالب طنز دردسر های یک خانواده حاشیه نشین شهری پس از فوت پدر را به نمایش می گذارد.

سگ بند هم فیلمی به نویسندگی حمید اکبری خامنه و کارگردانی مهران احمدی با بازیگری سیروس گرجستانی است که فنون کشتی پهلوانی را به نمایش می گذارد.

سینما هنر و تجربه بابل در سال ۱۳۹۵ راه اندازی شد.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *