پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

عزم فرمانداران بابل و جویبار در حمایت از کانون

فرمانداران شهرستان بابل و جویبار در دیدار با مسئولان مراکز فرهنگی هنری بابل و جویبار از حمایت خود نسبت به کانون خبردادند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، در دیدار مسئولان و کارکنان مراکز فرهنگی هنری شماره یک و دو بابل با فرماندار این شهرستان، درخصوص برنامه‌های و ظرفیت‌های این دو کانون و همکاری با دستگاه‌ های مختلف شهرستان گفتگو و تبادل نظر صورت گرفت.

قاسم عزیززاده گرجی، فرماندار بابل هم با شنیدن طرح‌ها و برنامه‌های مسئولان این مراکز، کانون را مجموعه‌ای مهم در حوزه تربیت یاد نمود و بر حمایت از این دستگاه فرهنگی تاکید کرد.

گفتنی است: قاسم عزیز زاده گرجی از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۶ مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران بوده است.

فرماندار جویبار: من از خانواده کانون هستم

اما در دیدار مسئول مرکز فرهنگی هنری جویبار با فرماندار این شهرستان ، حسن مرادی ضمن اعلام گزارشی از فعالیت‎‌های این مرکز به تشریح برنامه‌ها و اهداف کانون در جویبار پرداخت و خواستار حمایت فرماندار از کانون شد.

کمال رستمعلی نیز در این دیدار ضمن بیان آشنایی با کانون افزود: من از خانواده کانون پرورش فکری هستم و با افتخار عضو این مجموعه بودم.

وی ضمن تاکید بر برنامه‌ریزی‌اش به منظور حضور و بازید از مرکز جویبار و آشنایی بیشتر با برنامه‌های این مرکز  ، نقش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را  در تربیت و شکوفایی کودکان و نوجوانان مهم عنوان نمود.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *