پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

لزوم الگوسازی طرح پیوند مسجد و مدرسه کانون اسوه بابل در کشور

جهانی گفت: اجرای طرح پیوند «مسجد و مدرسه» به همت کانون فرهنگی هنری اسوه موجب حضور فعالانه و نظام مند نوجوانان و جوانان در مسجد شده است؛ انتظار می رود با الگوسازی این طرح در سطح کشور شاهد حضور چشمگیر نسل نو درفعالیت های مسجدی باشیم.

«علی جهانی» در دیدار اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران با حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران به مناسبت ۱۸اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری به اجرای طرح مسجد محله اشاره و اظهار کرد: این طرح حدود ربع قرن درحال اجرامی باشد.

 

مدیرمسئول کانون اسوه مسجد کاظم بیک بابل با بیان اینکه حدود ۱۰سال این طرح در  کانون اسوه با استقبال خانواده درحال اجرا است، افزود: خداوند متعال را شاکر هستیم این طرح به درستی درحال اجرا است و مدرسه و خانواده رضایت خود از اجرای این طرح اعلام داشته اند.

 

جهانی با بیان اینکه طرح پیوند مسجد و مدرسه برای دختران و پسران در پایه های مختلف تحصیلی فعال است و برنامه دارد، اضافه کرد: اجرای طرح پیوند «مسجد و مدرسه» به همت کانون فرهنگی هنری اسوه موجب حضور فعالانه و نظام مند نوجوانان و جوانان در مسجد شده است؛ انتظار می رود با الگوسازی این طرح در سطح کشور موجب جذب حداکثری نسل نو به مسجد شویم.

 

وی با بیان اینکه در طول هفته کلاس های رباتیک،قرآن کریم، دروس آموزشی و… در مسجد برگزار می شود، افزود: انتظار می رود در سطح کشور برای حمایت از این طرح برنامه ریزی درست انجام شود‌.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *