پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

مصاف رایکا بابل با تیم لیگ برتری سابق

تیم رایکا بابل در هفته دهم لیگ دسته یک فوتبال، امروز در بوشهر به مصاف پارس جنوبی جم می‌رود.

هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور امروز سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود که در یکی از دیدار‌های این هفته دو تیم پارس جنوبی جم و رایکا بابل از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در ورزشگاه تختی جم با قضاوت مهدی اجاقی به مصاف هم می‌روند.

مهدی اجاقی را در امر قضاوت آقایان رضا بابارئیسی و مهدی صناعی همراهی خواهند کرد و حامد صادقی جو نیز داور چهارم این بازی خواهد بود. همچنین آقای قاسم واحدی نیز بر امر داوری این بازی، نظارت خواهد داشت.

رایکا تحت هدایت پیروز قربانی در بازی‌های گذشته بدشانسی آورد و متحمل دو شکست پیاپی شده است. بابلی‌ها ابتدا در شیراز مقابل قشقایی و سپس در سیمرغ مقابل استقلال خوزستان شکست خوردند تا کمی از شرایط ایده‌آل خود فاصله بگیرند. گرچه رایکا در هر دو بازی مستحق باخت نبود و توپ‌های آن‌ها با بدشانسی تبدیل به گل نشد، اما مقابل پارس جنوبی به دنبال شکستن این طلسم هستند.

پارس جنوبی جم، اما در سه بازی گذشته خود ابتدا مقابل شاهین بوشهر ۲-۲ متوقف شد، سپس با نتیجه ۱-۰ از سد شهرداری همدان گذشت و هفته گذشته نیز در خانه سایپا، به نتیجه ۰-۰ دست یافت. روند و سیر پارس جنوبی جم در جدول رده‌بندی صعودی بوده و آن‌ها که فصل را بسیار بد آغاز کردند، رفته رفته نتایج بهتری کسب کرده‌اند.

بوشهری‌ها حریف دست و پا بسته‌ای برای رایکا تلقی نمی‌شوند و بازیکنان رایکا باید بدانند که مقابل تیمی قدرتمند به میدان می‌روند؛ هرچند در جدول رده‌بندی پائین‌تر از آن‌ها باشد.

هر دو تیم رایکا و پارس جنوبی برای فرار از نیمه پائینی جدول رودرروی هم قرار خواهند گرفت. رایکا با ۱۰ امتیاز در رده سیزدهم و پارس جنوبی با ۹ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارند هر دو تیم با برد در این بازی، می‌توانند خود را تا میانه‌های جدول بالا بکشند.

از نکات جالب توجه این دیدار می‌توان به تقابل امین رضایی و میلاد باقری دو بازیکن سابق رایکا در لباس پارس جنوبی اشاره کرد که به جذابیت این بازی خواهد افزود.

جلسه هماهنگی قبل از دیدار دو تیم پارس جنوبی و رایکا برگزار و مقرر شد تیم میزبان (پارس جنوبی) با لباس یکدست زرد و همچنین تیم میهمان (رایکا) با لباس یکدست سفید به میدان بروند.

برنامه هفته دهم لیگ دسته یک (آزادگان)
ﺳﻪشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰
ویستاتوربین تهران – شهرداری همدان   ساعت۱۳:۱۵
پارس جنوبی جم – رایکا بابل   ساعت ۱۴:۰۰
استقلال خوزستان – قشقایی شیراز   ساعت ۱۴:۰۰
مس شهر بابک – استقلال ملاثانی   ساعت ۱۴:۰۰
خیبر خرم‌آباد – ملوان    ساعت ۱۴:۰۰
مس کرمان – شاهین شهرداری‌بوشهر   ساعت ۱۴:۰۰
شمس آذر قزوین – سایپا    ساعت ۱۴:۰۰
شهرداری آستارا – آرمان گهر   ساعت ۱۴:۰۰
خوشه طلایی ساوه – ماشین‌سازی‌تبریز  ساعت ۱۷

در جدول رده بندی تیم‌های قشقایی شیراز و ملوان بندر انزلی با ۱۹ امتیاز و به خاطر تفاضل گل در رده‌های اول و دوم قرار دارند، آرمان گهر سیرجان با ۱۷ امتیاز در رده سوم جای دارد و خیبر خرم آباد و استقلال خوزستان با ۱۵ امتیاز در رده‌های چهارم و پنجم جدول قرار دارند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *