پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

۲ هزار و ۲۶۳ ماموریت اورژانس بابل در شهریور

رئیس سازمان اورژانس بابل در مورد عملکرد سازمان اورژانس بابل در شهریور ماه امسال، گفت:اورژانس بابل در این مدت در مجموع ۲۲۶۳ماموریت انجام داده که ۱۰ هزار و ۳۳ ماموریت آن شهری و یک هزار و ۲۳۰ ماموریت جاده‌ای بوده است.

لعلی افزود: از این تعداد ماموریت‌هایی که سازمان اورژانس بابل انجام داده است ۹۷۸بیمار یا مصدوم را به بیمارستان‌های شهرستان بابل منتقل شده که ۴۳۶انتقالی به بیمارستان شهری و ۵۴۲انتقالی به بیمارستان جاده‌ای بوده است.

او در مورد میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان در شهریور ماه، گفت:برای ماموریت‌های شهری ۸دقیقه و برای ماموریت‌های جاده‌ای ۱۴دقیقه بوده است.

لعلی افزود: سازمان اورژانس بابل ۴۱۹ماموریت تصادفی در این ماه انجام داده که از این تعداد ماموریت ۱۴۷تصادفی شهری و۲۷۲ مورد هم تصادفی جاده‌ای بوده است

رئیس سازمان اورژانس بابل گفت: بعد از ماموریت‌های تصادفی که رتبه یک ماموریت‌های سازمان اورژانس پیش بیمارستانی بابل درشهریور ماه سال ۱۴۰۰بود، ماموریت‌های تنفسی با ۱۴۵ مورد و ماموریت‌های قلبی با ۱۰۳ مورد و ماموریت مسمومیت با ۶۱مورد بوده است.

لعلی افزود: ۸۷۷۶بار تلفن‌های اورژانس ۱۱۵ در شهریور ماه امسال به صدا در امد که از این تعداد متاسفانه ۲۵۴مورد مزاحمت بوده است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *