پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

‍ آغاز طرح سلامت نوروزی اورژانس بابل

دبیر ستاد خدمات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی بابل : با آغاز طرح سلامت نوروزی از امروز تا ۱۵ فروردین همه پایگاه‌های اورژانس ۲۴ ساعته آماده باش هستند.

رییس اورژانس بابل و دبیر ستاد خدمات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: پایگاه‌های ۱۷گانه سازمان اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی بابل با شروع طرح سلامت نوروزی از امروز تا ۱۵فروردین ۲۴ ساعته در آماده‌باش کامل برای جهت خدمات‌رسانی به بیماران و مصدومان احتمالی خواهند بود.

دکتر لعلی افزود: همه آمبولانس‌های مستقر در پایگاه‌های جاده‌ای از ۹ صبح تا ۱۲ و از ۱۶ تا ۲٠ در مکان‌های پرتردد برای سرعت‌دهی در امدادرسانی و افزایش امنیت مردم و همچنین در حاشیه جاده‌ها مستقر خواهند بود.

او گفت: اورژانس ۱۱۵ بابل با ۶ ایستگاه سلامت در سطح شهرستان آماده خدمات‌دهی به مردم است ودر این مدت مرکز پایش مراقبت‌های درمانی نیز به صورت ۲۴ ساعته به منظور هماهنگی پذیرش بین مراکز درمانی بیمارستانی در آمادگی کامل است.

دکتر لعلی افزود: در این طرح ۱۷ آمبولانس فعال و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه ۵ دستگاه آمبولانس پشتیبان و ۱۳۰ نفر پرسنل اعم از عملیاتی و دیسپچ حضور دارند

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *