پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

ستاد دائمی نهضت درختکاری در طول سال در شهرستان بابل فعال خواهد بود

ستاد دائمی نهضت درختکاری در طول سال در شهرستان بابل فعال خواهد بود

     ستاد شهرستانی نهضت درختکاری در طول سال به صورت دائمی در شهرستان و بخش ها باید فعال شود.

خبرگزاری آریا: فرماندارویژه شهرستان بابل در جلسه ستاد نهضت درختکاری شهرستان بابل  بیان داشت؛ طبیعت، جنگل و درختان به عنوان یه امانت در اختیار ماست همانطور که دیگران در گذشته به زحمت حفظ کردن ما هم وظیفه داریم در جهت انتقال این میراث به نسل بعد ایده و طرح داشته باشیم.

دکتر عزیززاده گرجی با بیان اینکه اگر آمار چند دهه گذشته را ببینیم و با الان مقایسه کنیم متاسفانه خیلی به مراتع و جنگل ها دست درازی شده است، افزود؛ در صورتی که فضای سبز و جنگل تاکنون باید حفظ یا افزایش پیدا می کرد.

وی با اشاره به اینکه در این شرایط همه باید دست به دست هم دهیم تا اتفاقات خوبی در شهرستان بیافتد، افزود؛ همین دستور العملی که استاندار محترم صادر کردند تکلیف همه دستگاه های اجرایی را روشن کرد.

فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت؛ یکی از مواردی که در ارزیابی مدیران مورد توجه قرار می‌گیرد، میزان اراده یک مدیر در انجام کارها می باشد.

وی با بیان اینکه نقش نظارتی فرمانداری بر دستگاه های اجرایی در شهرستان پررنگ تر خواهد شد افزود؛ این امر باعث می شود تا ضعف و ایرادی در عملکرد دستگاه اجرایی وجود دارد مشورت لازم به آن دستگاه داده شود و عملکرد مدیران موفق دیده شود.

عزیززاده گرجی اظهار داشت؛ ستاد شهرستانی نهضت درختکاری در طول سال به صورت دائمی در شهرستان و بخش ها باید فعال شود.

وی در ادامه فعال شدن دهستان ها را یک ضرورت دانست و گفت؛ اگر امورات از پایین به بالا بیاید مطمعنا طرح ها و ایده های جالبی از آن خارج خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت؛ از حضور مجموعه های مردم پایه در شهرستان استقبال می کنیم و آنها نقش اساسی در اجرای برنامه ها دارند.

وی با اشاره به اینکه اولویت اول کاشت درخت در استان در حاشیه جاده های اصلی و روستایی است، بیان کرد؛ یکی از جاهای که در بابل می توان در کاشت درخت مورد توجه قرار گیرد دور آبندان های روستایی می باشد که از این ظرفیت باید استفاده شود.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *