پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

سرمایه گذاری 576 میلیاردی دولت در حوزه اشتغال بابل

سرمایه گذاری 576 میلیاردی دولت در حوزه اشتغال بابل

ایرنا؛ فرماندار بابل گفت: دولت در حوزه اشتغال پایدار به خصوص در مناطق کم برخوردار شهرستان بیش از ۵۷۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزا پرداخت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، قاسم عزیززاده گرجی روز جمعه در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای یکساله دولت سیزدهم در بابل در خطبه های پیش از نماز جمعه بابل بیان کرد: یکی از دغدغه های مهم دولت سیزدهم در یکسال گذشته رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بوده است.

وی ادامه داد: در سال جاری ۹ واحد راکد تولیدی با رفع مشکلات زیرساختی آنها به مدار تولید بازگشتند و یکصد و ۷۶ شغل جدید در این واحدها ایجاد شده است.

فرماندار بابل گفت: در هفته دولت امسال علاوه بر افتتاح ۴۴ طرح عمرانی و زیرساختی که با اعتبار یکصد و ۲۰ میلیارد تومان به مرحله افتتاح می رسد عملیات اجرایی تعداد ۱۶ طرح هم در این شهرستان آغاز خواهد شد.

عزیززاده گرجی بیان کرد: در روز گذشته تصفیه خانه بزرگ شهرهای گروه الف با سرمایه گذاری بیش از یکصد میلیارد تومانی به مدار مصرف بازگشت و آب شرب سالم این تصفیه خانه به شهرهای همجوار بابل به بابلسر رسیده و انتظار ۱۳ ساله آنها به پایان رسید.

نماینده ارشد دولت در شهرستان بابل افزود: تمام تلاش دولت سیزدهم آن است تا با بکارگیری ظرفیت مردمی با تلاش مضاعف و روحیه انقلابی و اتکاء به عقلانیت به مردم خدمت رسانی کرده و با تاسی از دولت خدمتگزار شهید رجایی، عملکرد درخشانی از خود بجا بگذارد و مردم از آن به نیکی یاد کنند.

امروز همزمان با سومین روز هفته گرامیداشت دولت میز خدمت در مصلای بزرگ بابل برگزار شد و مدیران دستگاههای دولتی به نیازهای مردمی و نمازگزاران پاسخ دادند

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *