پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

جلسه ستاد جهاد تبیین شهرستان بابل: ضرورت برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در مراکز علمی و آموزشی

ضرورت برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در مراکز علمی و آموزشی

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار بابل با بیان اینکه برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در مدارس و دانشگاه‌ها از اولویت برنامه جهاد تبیین برای روشنگری نسل جوان و رفع شبهات ایجاد شده باشد، گفت: باید فرصت حرف زدن، بیان نظرات را به نسل جوان بدهیم، بی توجه‌ای در پاسخ به سوالات آنها که بسیاری از اطلاعات غلط را از فضای مجازی کسب می‌کنند امری واجب و ضروری است.

ایسنا: سیدعلی حسینی امشب در جلسه ستاد جهاد تبیین شهرستان بابل، به ضرورت اجرای برنامه جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری جهاد تبیین امری واجب و ضروریست و دشمن سعی دارد عملکرد نظام را که در طول تاریخ بی نظیر است نزد جوانان ما بی‌اثر و خدمات انجام شده را کم رنگ جلوه دهد.

وی با اشاره به اینکه حفظ فرهنگ دوستی و پایبندی به اصالت فرهنگی ودینی ضروری است، افزود: دشمن در اغتشاشات اخیر نقاط قوت ما که امنیت، غفاف و حجاب و جایگاه ولایت بود را مورد هجمه قرار داد؛ گرچه اعلام عفو عمومی مقام معظم رهبری جوانان را به آغوش انقلاب هدایت کرد اما دشمن بیکار نمی‌نشیند وبا تمام قوا حمله می‌کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی بابل نیز به ضرورت توجه به جهاد تبیین اشاره و گفت: وجود اغتشاشات اخیر و انعکاس اخبار غبارآلود شفاف سازی مسائل را امری واجب کرده است، امروز به واسطه این اطلاعات غلط مردم عصبانی هستند، این سم پاشی فکری بسیاری از خیران کشور را نیز بی‌اعتماد کرده است.

جعفری یادآور شد: بی توجه‌ای به اخبار رسانه‌های معاند و فضای مجازی مسموم مردم را نسبت به مسائل مختلف بی‌اعتماد کرده است، جهاد تبیین می‌تواند این فضا را اصلاح کند.

جهاد تبیین و تعریف فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان

رئیس بنیاد شهید شهرستان بابل نیز با اشاره به اینکه در این زمان و عصر توجه به جهاد تبیین از واجبات است، اظهار کرد: متاسفانه دیر متوجه پیام و نظر مقام رهبری در این حوزه شدیم.

علی اصفهانی از ایجاد قرارگاه تبلیغی، فرهنگی و رسانه‌ای در بنیاد شهید در راستای جهاد تبیین خبر داد و افزود: تعدادی از همکاران و فعالان فرهنگی که به نوعی به جامعه ایثارگری منتصب بوده و در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت دارند با ما همکاری دارند.

ضرورت توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی به روشنگری

رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی شهرستان بابل نیز با اشاره به اینکه توجه و پرداختن به بحث جهاد تبیین از ضروریات و مسئله روز کشور است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری با طرح جهاد تبیین دو مخاطب عام و دستگاه‌های اجرایی را مورد توجه قرار دادند.

وی مهم‌ترین وظیفه مدیران دستگاه اجرایی را توجه به زیرمجموعه خود برشمرد و گفت: اگر هر مدیری با رفتار محبت آمیز، قابلیت‌ها را برای کارمندان روشنگری کند دوگانگی افکار از بین می‌رود این اقدام گام موثری در اجرای جهاد تبیین است.

این مسئول با اشاره به اینکه نقش دستگاه‌های فرهنگی در این راستا ویژه است، خاطرنشان کرد: دشمن از همه ظرفیت‌های افراد تاثیرگذار در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، علمی و ورزشی در اغتشاشات اخیر استفاده کرده است، اگر هرمدیری به زیرمجموعه خود توجه داشته باشد راه نفوذ دشمن بسته می‌شود.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *