پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

برگزاری آیین بزرگداشت زنده یاد نوشیروانی 15 آبان در دانشگاه نوشیروانی بابل

آیین بزرگداشت زنده یادسیدحسین فلاح نوشیروانی15 آبان درسالن دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزارخواهد شد

     جلسه بزرگداشت یکصد و بیستمین زادروززنده یاد سیدحسین فلاح نوشیروانی به ریاست دکترعزیززاده گرجی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل برگزار شد.       
خبرگزاری آریا؛ دکترعزیززاده گرجی معاون استانداروفرماندارویژه شهرستان بابل، تکریم مفاخر و مشاهیر که خدمات ماندگاری به جامعه ارائه داده اند را یک ضرورت مهم برشمرد و گفت: بی شک هر کار خیرخواهانه ای در شهرستان، الهام گرفته از وجود زنده یاد نوشیروانی است که با نیتی صادق و الهی، نسبت به انجام امورات خیرخواهانه مبادرت می ورزید و خلوص نیت ایشان سبب شد تا همواره نام ایشان به نیکی برده شود و در نزد مردم عزیز و محترم شمرده شود.     
دکترعزیززاده گرجی، استفاده از مناسبت 15 آبان سالروز ولادت این خیر بزرگ و نیک اندیش را برای ترویج خیرخواهی با مصداقی مثل زنده یاد نوشیروانی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: در برنامه عصر یکشنبه که یک دور همی با حضور خیران و خیرخواهان است باردیگر، خدمات ماندگار  ایشان را مرور نموده تا جریان خیرخواهی در جامعه تقویت گردد.
وی، مشارکت مردمی در اجرای این برنامه را مهم دانستند و گفت: هم برنامه ها به لحاظ محتوایی باید غنی باشند و هم از تمامی ظرفیت های مردمی به درستی استفاده گردد.     
گفتنی است که آیین بزرگداشت یکصد و بیستمین زادروز زنده یاد سید حسین فلاح نوشیروانی عصر روز یکشنبه 15 آبان در سالن اجتماعات دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *