پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

رسانه‌ها مطالبه‌گر نیازهای مردم بابل از دستگاه های اجرایی باشند

سرپرست فرمانداری ویژه بابل، اظهار کرد: رسانه ها، نمایندگان واقعی افکار عمومی هستند و باید مطالبه‌گر نیازهای مردم از دستگاه های اجرایی باشند.

 قاسم عزیزاده گرجی در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان، نقد و گفت و گو را راهکار مناسب برای برون رفت از موانع برشمرد و اظهار کرد: روابط عمومی بعنوان پیشانی فرمانداری در تعامل با رسانه مسیر توسعه شهرستان را فراهم میکند.

این مسئول  یادآور شد: کاردر رسانه توجیه اقتصادی ندارد هر راهکاری که منجر به بهبود معیشت اصحاب رسانه باشد حمایت می کنم.

وی با اشاره به اینکه هر اقدامی که انجام می شود باید با رصایت خداوند و منفعت مردم همراه باشد  یادآور شد: بایدهر  تصمیم و مصوبه ای در راستای منفعت مردم باشد تا پایدار  شود.

گرجی با اشاره به اینکه در سنجش عملکرد مدیران رضایت مردم شرط نخست است، خاطرنشان کرد: رسانه ها به عنوان مشاوران قدرتمندی که صدای مردم هستند در شناسایی تنگناها وگلوگاه ها با ما همکاری داشته و مطالبه گر نیاز مردم از دستگاههای اجرایی باشند.

وی اخلاق مداری، ادب و احترام را مبنای کار برشمرد و گفت:باید مسئله معیشت مردم دغدغه اصلی باشد و در این راستا به مدیران صبور و انتقادپذیر نیازمند هستیم.

فرماندارویژه بابل با اشاره به اینکه باید به قانون احترام بگذاریم افزود: گرچه رعایت قانون الزامی است اما باید قانون را فرآوری کرد.

وی به ضرورت تسهیل پاسخگویی مدیران اجرایی در ادارات اشاره کرد و بیان داشت: باید به سمت مجموعه های مردم پایه حرکت و مردم را وارد میدان کنیم.

گرجی خواستار معرفی ظرفیت های شهرستان از سوی رسانه ها شد وگفت: نیازمند شناسایی ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی هستیم تا توسعه همه جانبه را رقم بزنیم.

این مسئول از شناسایی ۴۰ نفر از افراد تاثیرگذار بابل مقیم استان‌های دیگر کشور خبر داد و تصریح کرد: درصدد هستیم اولویت شهرستان را به این نیروهای مستعد معرفی و از ظرفیت آنها بهره مند شویم.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *