پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

فرماندار بابل: 100 طرح هادی روستایی در این شهرستان در دست اجراست

فرماندار بابل: 100 طرح هادی روستایی در این شهرستان در دست اجراست

 

    فرماندار بابل با بیان اینکه تعداد ۱۰۰ طرح هادی در روستاهای شهرستان بابل در دست اجراست، گفت: این تعداد طرح های هادی در روستاهای بخش شش گانه بابل در حال اجرا می باشد که مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

ایرنا: قاسم عزیزاده گرجی روز سه شنبه همزمان با هفتمین روز گرامیداشت هفته دولت در مراسم افتتاح طرح هادی روستای لنگور در بخش مرکزی بابل بیان کرد: مردم فهیم روستاهای بابل به این باور رسیده اند که توسعه زیرساخت های روستایی زمینه رونق را فراهم می کند و به همین خاطر در اجرای طرح هادی همکاری می کنند.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم برای توسعه زیرساخت های روستاها در ابعاد مختلف اهتمام جدی دارد و با مردمی سازی برنامه های خود فرایند تکمیل این طرح ها را شتاب می دهد.

فرماندار بابل یادآور شد: در هفته دولت امسال سه طرح هادی روستایی با اعتبار نزدیک به هفت میلیارد تومان به مرحله افتتاح و بهره برداری رسیده است.

عزیززاده گرجی ابراز امیدواری کرد: طرح های هادی در دست اجرا در شهرستان با اولویت طرح های نیمه کاره با درصد پیشرفت بالا در دستور کار قرار دارد.

همزمان با هفتمین روز از هفته گرامیداشت دولت سه طرح زیرساختی و آموزشی در بابل افتتاح و کلنگ زنی شد.

بهره برداری از مدرسه پنج کلاسه با پنج میلیارد تومان اعتبار و همچنین کلنگ زنی دبستان شش کلاسه با ۷۰۰ متر مربع با اعتبار شش میلیارد تومان و افتتاح طرح هادی روستایی لنگور با دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار به طول ۶۰۰ متر مربع از جمله سه طرحی بود که امروز در بابل به بهره برداری رسید.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *