پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

اختصاص 100 میلیارد ریال اعتبار به سایت انجیل سی بابل

500 میلیارد ریال اعتبار توسط وزارت کشور جهت رفع مشکل سایت انجیل سی در 3 مرحله تا پایان سال جاری تزریق می شود. همچنین 500 میلیارد ریال اعتبار توسط شهرداری بابل نیز در این راستا تامین و تخصیص خواهد یافت. ‎

 

روابط عمومی استانداری: در سفر چند روز اخیر، وزیر کشور با درخواست و پیگیری استاندار مازندران و فرماندار بابل، مهدی سلیمی، رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور نیز به همراه وزیر وارد شهرستان بابل می شود تا در یک نشست دوساعته بعد از نیمه شب با حضور استاندار مازندران، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و فرماندار ویژه بابل، سرپرست معاونت عمرانی استاندار، نمایندگان مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، رئیس شورای شهر و شهردار بابل، مسائل و مشکلات انجیل سی مورد بحث و بررسی قرار گیرد .

وزیر کشور در جریان اطلاعات کامل سایت انجیل سی بوده چرا که اطلاعات سایت بارها توسط مسئولان شهرستان و استان در اختیار وی قرار گرفت.

در نشست دوساعته شب چهارشنبه 29 آذر ماه در فرمانداری بابل با امضای صورتجلسه ای مقرر می شود تا سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور 500 میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکل سایت انجیل سی به شهرداری بابل اختصاص دهد و شهرداری بابل نیز متعهد شد؛ 500 میلیارد ریال اعتبار دیگر رفع مشکل این سایت را تامین کند.

موافقت جهت افزایش کمپوست و تعیین تکلیف مناقصه تصفیه خانه شیرابه ظرف مدت 10 روز از دیگر مصوبات این جلسه بوده است.

با دستور و تماس تلفنی وزیر کشور، کارشناسان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور صبح پنج شنبه عازم انجیل سی بابل شدند تا به صورت عملی پس از بررسی موانع و مشکلات این سایت نسبت به رفع آن اقدام شود.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *