پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

افزایش شمار مبتلایان کرونا در بابل و مازندران

افزایش شمار مبتلایان کرونا در بابل و مازندران

     مجموع بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان به ۳۶ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ بیمارتازه مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری و ۱۲ بیمار کرونایی مرخص شدند.
مجموع بیماران مبتلا به کرونا ویروس بستری در مراکز درمانی مازندران به ۳۶ نفر رسید که از این تعداد ۷ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
در این مدت مورد فوتی براثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان به ثبت نرسید.

دانشگاه علوم پزشکی مازندران: تداوم روز‌های بدون فوتی کرونایی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۵ بیمارجدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۴ نفر ترخیص شدند.
دکتر فرهاد غلامی با اشاره به ثبت بدون فوتی کرونایی در این مدت، مجموع بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه را ۲۴ نفر اعلام کرد و افزود: از این شمار ۴ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

دانشگاه علوم پزشکی بابل: افزایش مبتلایان کرونایی
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به اینکه ۲۴ ساعت گذشته ۷ مورد جدید مبتلا به کرونا در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه به ثبت رسید، گفت: در این مدت ۶ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی مرخص شدند.
دکتر سید علی مظفر پور خوشرودی با بیان اینکه اکنون ۱۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند، افزود: در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی نیز ۳ بیمار کرونایی بستری هستند.
او همچنین گفت: شبانه روز گذشته، مورد فوتی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل به ثبت نرسید.

رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک به ویژه در محیط بسته تاکید کردند.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *