پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

افزایش ۷ درصدی اجرای طرح هادی در شهرستان بابل

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری مازندران از افزایش ۷ درصدی اجرای طرح هادی در شهرستان بابل در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: عقب ماندگی زیادی در گذشته در این حوزه شاهد بودیم که باید با پیگیری جدی این مشکل حل شود.

 

ایسنا: قاسم عزیززاده گرجی امروز، ۵ آذرماه در آیین افتتاح آسفالت راه روستایی مشهدی کلای بابل با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج مستضعفین، اظهار کرد: هرجا تفکر و روحیه بسیجی حاکم و منافع مردم مد نظر باشد؛ شاهد موفقیت هستیم.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به اختصاص اعتبار یک‌هزار و  ۵۰۰ میلیارد تومانی سفر اول رئیس جمهوری به شهرستان بابل، تصریح کرد: تا کنون ۶۰۰ میلیارد تومان از این اعتبار جذب شد که امیدواریم مابقی نیز تا انتهای سال و ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۳ جذب شود.

وی اجرای پروژه‌های متعدد در حوزه راه، آب و همچنین در حوزه ورزش را از خدمات دولت سیزدهم برشمرد و گفت: اعتبار اجرای پروژه چمن زمین ورزشگاه هفت تیر بابل حاصل سفر هیات دولت به این شهرستان بوده که محقق شد.

 افتتاح طرح هادی روستای مشهدی کلا با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بابل نیز اظهار کرد: طرح هادی روستای مشهدی کلا با مشارکت اهالی این روستا اجرایی شد.

بابک جان محمدی با اشاره به اینکه اهالی این روستا در بخش اجرای جوی، زیر سازی و جدول‌بندی بالغ بر ۶ میلیارد تومان هزینه کردند، افزود: بنیاد مسکن نیز در اجرای این پروژه مبلغ ۶ میلیارد تومان اعتبار برای تامین قیر آن اختصاص داد.

وی افزود: این طرح به طول دو نیم کیلومتر در سطح ۲۲ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان اجرایی شد و با حضور مسئولین افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

جان محمدی تصریح کرد: در بحث مسکن روستایی در سال ۱۴۰۱ به هزار و۴۶۸ واحد روستایی تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی پرداخت کردیم که در سال جدید این تسهیلات به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه طبق اعلام بنیاد مسکن کشور شهرستان بابل در سال گذشته بیشترین جذب تسهیلات مسکن روستایی را به خود اختصاص داده است، یادآور شد: ارائه تسهیلات در کشور سهمیه‌بندی است، چون بابل بالاترین جذب را داشته لذا برای این شهرستان سقف سهمیه برداشته می‌شود. 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *