پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

انتقال ۱۰۹۰ بیمار قلبی توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان‌های بابل

انتقال ۱۰۹۰ بیمار قلبی توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان‌های بابل

      رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی بابل از انتقال هزار و ۹۰ بیمار قلبی توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل خبر داد.

خبرگزاری فارس: رمضانی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی بابل اظهار کرد: اورژانس بابل در نه ماه امسال در مجموع ۲۳ هزار و ۶۷۷ ماموریت انجام داده است که ۸ هزار و ۲۷۶ ماموریت آن شهری و ۱۵ هزار و ۴۰۱ ماموریت جاده‌ای بود.

وی ادامه داد: میانگین زمان حضور بر بالین بیمار یا مصدومان در ۹ ماه امسال برای ماموریت‌های شهری ۹دقیقه و برای ماموریت‌های جاده‌ای ۱۴ دقیقه بوده است.

رمضانی خاطرنشان کرد: در این ۹ ماه مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی بابل ۴ هزار و ۹۰۵ ماموریت تصادفی انجام داده است که از این تعداد ماموریت تصادفی هزار و ۳۷۰ تصادفی شهری و ۳ هزار و ۵۳۵ تصادفی هم جاده‌ای بوده است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ بابل گفت: بعد از ماموریت‌های تصادفی که رتبه یک ماموریت‌های مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی بابل در ۹ ماه امسال را دارد، ماموریت‌های قلبی با هزار و ۹۰ مورد و ماموریت‌های تنفسی با ۶۷۴مورد و ماموریت مسمومیت با ۵۰۶ دیگر ماموریت‌های این مرکز بود.

وی در پایان بیان کرد: در ۹ ماه امسال ۸۶ هزار و ۶۴۰ بار تلفن های اورژانس ۱۱۵ به صدا در امد که از این تعداد متاسفانه ۳ هزار و ۳۲۳ مورد مزاحمت بوده است.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *