پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

انجام ۱۶هزار ماموریت پیش بیمارستانی در بابل

انجام ۱۶هزار ماموریت پیش بیمارستانی در بابل

    رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی بابل از انجام بیش از ۱۶ هزار ماموریت پیش بیمارستانی طی نیمه اول امسال در شهرستان خبر داد و گفت: بیشترین ماموریت شهری بوده است.

خبرگزاری مهر؛ میرسعید رمضانی اظهار داشت: در شش ماه امسال ۴۴ هزار و ۲۵۴ تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵ برقرار شد که از این تعداد متأسفانه دو هزار و ۱۳۷ مورد مزاحمت بوده است.

وی افزود: همچنین در مجموع ۱۶ هزار و۱۲ مأموریت انجام شده که پنج هزار و۶۰۲ مأموریت، شهری و ۱۰ هزار و ۴۱۰ مأموریت جاده‌ای بود و از این تعداد مأموریت هفت هزار و ۴۲۴ بیمار یا مصدوم درقالب دو هزار و ۷۳۹ مأموریت شهری و چهار هزار و ۶۸۵ مأموریت جاده‌ای به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی اظهار داشت: در این ماه اورژانس پیش بیمارستانی و مرکز مدیریت و حوادث فوریت پزشکی بابل سه هزار و ۳۵۶ مأموریت به علت حوادث ترافیکی داشته که شامل ۹۴۴ حادثه درون شهری و دو هزار و ۴۱۲ حادثه جاده‌ای بوده است.

رمضانی گفت: بعداز حوادث رانندگی، بیماری‌های قلبی با ۷۶۵ مورد، مشکلات تنفسی با ۴۴۲ مورد و مسمومیت با ۳۱۷ مورد شایع‌ترین علت انتقال به مراکز درمانی بوده است و در این ماه اورژانس بابل ۳ مورد احیای قلبی ریوی موفق خارج بیمارستانی داشت.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *