پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

باخت دریای کاسپین بابل در خانه

باخت دریای کاسپین بابل در خانه

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته دوم رقابت‌های لیگ یک از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه شهدای هفتم تیر میهمان تیم دریای کاسپین بابل بود که در نهایت با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید تا با دشت دومین سه امتیاز متوالی فصل خود؛ صدرنشینی‌اش در رقابت‌های لیگ یک را تداوم بخشد.
در نیمه نخست این دیدار ابتدا مهدی شریفی مهاجم سابق پرسپولیس که در فصل جاری در تبم بابل توپ می زند توانست دروازه شمس آذر را باز کند در ادامه کنعان طاهر نژاد موفق شد بر روی ارسال عباس عسکری که در دیدار هفته نخست برابر خوشه طلایی نیز جزو مهره های کلیدی شمس آذر بود و در دو گل یشمی پوشان قزوینی نقش بسزایی داشت؛ گل تساوی را به ثمر برساند.
در شرایطی که نیمه نخست این مسابقه با تساوی یک بر یک خاتمه یافته بود اما در دقایق ابتدایی نیمه دوم علی گودرزی که سابقه بازی در تیم رایکا بابل را در کارنامه دارد توانست در دقیقه ۴۶ با یک شوت از پشت محوطه تیم دریا گل دوم بازی و تیمش را به ثمر رسانده و در نهایت این دیدار با برتری دو بر یک شمس آذری‌ها خاتمه یابد.
تیم فوتبال شمس آذر با کسب سه امتیاز این مسابقه خارج از خانه ۶ امتیازی شد و توانست در پایان هفته دوم صدرنشینی خود در رقابت‌های لیگ یک را تثببت کند.
اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *