پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

بازگشت پایگاه‌های اورژانس بابل به مدار خدمت‌رسانی

رییس اورژانس ۱۱۵ بابل گفت : تعدادی از پایگاه های اورژانس این شهرستان که در هفته های قبل با برخی مشکلات زیرساختی و دست و پنجه نرم می کردند بارفع دغدغه ها اکنون به مدار خدمات رسانی بازگشتند.

      ایرنا: در هفته گذشته تعطیلی برخی از پایگاه های اورژانس ۱۱۵ بابل نگرانی هایی را برای شهروندان به همراه داشت که با استفاده از ظرفیت فضای مجازی این موضوع و دغدغه را مطرح کرده بودند. این شهروندان با توجه به وسعت شهرستان و ترافیک سنگین در مناطق گردشگر پذیر جنوب بابل خواستار فعالیت تمامی پایگاه ها اورژانس شده بودند.

 

تمامی پایگاه های اورژانس بابل فعال شد

دکتر میر سعید رمضانی رییس اورژانس ۱۱۵ بابل گفت : در حال حاضر تمامی پایگاه های اورژانس ۱۱۵ شهرستان فعال و بدون وقفه در حال خدمت رسانی است.

وی ادامه داد: کیفیت پایین سوخت چند دستگاه آمبولانس دیزل را از مدار خارج کرده بود که این مشکل برطرف و تمامی آمبولانس ها در پایگاه های اورژانس بابل آماده خدمت رسانی هستند. این مقام مسوول تصریح کرد : شهروندان هیچ نگرانی نداشته باشند زحمت کشان اورژانس ۱۱۵ بابل در تمامی پایگاه ها آماده خدمت هستند.

 

احداث پایگاه در کمربندی غربی بابل ضروری است

رییس اورژانس ۱۱۵ بابل گفت : در حال حاضر یکی از نیازهای اساسی شهروندان در منطقه کمربندی غربی احداث یک پایگاه اورژانس است. رمضانی افزود : نقش خیرین در حوزه سلامت در بابل بسیار ممتاز است و امیدواریم با اهدای یک قطعه زمین در این منطقه پایگاه جدید احداث شود.

رییس اورژانس ۱۱۵ بابل اظهار داشت : اگر خیرین یک قطعه زمین در این منطقه اهدا کنند، اورژانس بابل ساختمان این پایگاه را احداث خواهد کرد. رمضانی تصریح کرد : راه اندازی پایگاه اورژانس در منطقه کمربندی غربی بابل زمینه خدمت رسانی مطلوب تر به شهروندان بابلی را فراهم می‌کند.

شهرستان ۵۴۰ هزار نفری بابل دارای ۶ بخش و هفت شهر می باشد که حدود ۱۴ پایگاه اورژانس به این جمعیت خدمت رسانی می کند.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *