پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو
کرونا

برچیده شدن بساط رنگ های قرمز و نارنجی کرونایی در بابل و مازندران

برچیده شدن بساط رنگ های قرمز و نارنجی کرونایی در بابل و مازندران

      ارزیابی های جدید وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی نشان می دهد که هیچیک از شهرستان های مازندران در وضعیت قرمز و یا نارنجی قرار ندارند.

ایرنا؛ بنا به اعلام وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی هیچیک از شهرستان های مازندران در محدوده های قرمز و نارنجی قرار ندارند و موج هفتم کرونا در این استان مسیر نزولی خود را می پیماید.

در عین حال از ۲۲۹ شهرستان با رنگ زرد کشور هفت شهرستان مربوط به مازندران است و همچنان می بایست در این شهرستان ها نکات و الزامات کرونایی از سوی مردم رعایت و جدی گرفته شود.

مابقی شهرستان های مازندران در حال حاضر در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند که در اصطلاح وضعیت عادی تلقی می شود.

مازندران که همواره یکی از کانون های ابتلا به بیماری کرونا قرار داشته است به مدد پوشش مناسب تزریق واکسن کرونا از ۲ هفته گذشته ابتلا به این بیماری فروکش کرد و بابل که پیشتر و در زمان آغاز همه گیری کرونا به عنوان پیشگام در ابتلا به آن قرار داشت به همراه بابلسر نخستین شهرستانهای آبی مازندران دراین موج معرفی شدند.

این روند فروکش کردن کرونا در هفته گذشته نیز ادامه یافت به طوریکه تعداد شهرستان های آبی مازندران به هفت شهرستان افزایش یافت و بابل، آمل، بابلسر، میاندرود، نور، نوشهر و سیمرغ شهرستان آبی بودند.

براساس داده های آماری وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی شهرستان های جویبار ، بهشهر ، چالوس ، سوادکوه ، فریدونکنار ، رامسر و گلوگاه در وضعیت زرد قرار دارند.

همچنین شهرستان های ساری ، قائمشهر ، بابل ، آمل ، بابلسر ، تنکابن ، سوادکوه شمالی ، سیمرغ ، محمودآباد ،نکا ، نور ، نوشهر در وضعیت آبی یا عادی قرار دارند.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *