پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

برگزاری قرعه‌کشی مسابقات مدارس فوتبال مازندران به میزبانی بابل

برگزاری قرعه‌کشی مسابقات مدارس فوتبال مازندران به میزبانی بابل

     مهدی بادی کناری ، رئیس هیئت فوتبال شهرستان بابل در حاشیه مراسم قرعه کشی 16 تیم شهرستانهای مرکزی استان مازندران در رده سنی 12 سال گفت: ما در شهرستان بابل برای اولین بار در این رده سنی اقدام به برگزاری لیگ با 24 تیم مجوز دار مدرسه فوتبالی در زمین فوتبال دهکده طلایی نمودیم که از این مسابقات 7 نماینده در مسابقات مدارس فوتبال استان مازندران حضور خواهند یافت.

       خبرگزاری آریا: کناری گفت هم اکنون با شرکت 12 تیم لیگ ده سال مدارس فوتبال شهرستان را در زمین چمن دهکده طلایی در حال برگزاری داریم و انشاءالله از هفته آینده مسابقات رده 11 سال مدارس فوتبال شهرستان بابل را نیز آغاز خواهیم کرد.      
وی افزود: پس از آن مسابقات رده سنی 9 سال را  نیز در ماه آینده برگزار خواهیم نمود.        
وی با تأکید بر برنامه ریزی هیئت فوتبال این شهرستان مبنی بر کشف استعدادهای بیشتر از دل مسابقات لیگ شهرستان گفت: در این شهرستان فوتبالی که بیش از ده فوتبالیست در لیگ برتر فوتبال بزرگسالان کشور دارد، مرتضی پورعلی گنجی، ملی پوش کشورمان نیز در جام جهانی بعنوان یکی از چهار ملی پوش مازندرانی حضور  دارد.
بادی کناری عنوان داشت: شهرستان بابل با دارا بودن 40 باشگاه رسمی  و 20 مدرسه فوتبال مجوز دار ، دارای 70 تیم در رده‌های مختلف سنی فوتبال در استان مازندران و 10 تیم در رده‌های مختلف سنی فوتبال در رقابت های لیگ های کشور  است که از  این حیث حائز رتبه نخست  در استان مازندران می باشد 

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *