پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

برگزاری کلینیک سیار تخصصی مشاوره کسب و کار در شهرک صنعتی منصورکنده بابل

 امینی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از برگزاری کلینیک سیار تخصصی مشاوره کسب و کار در شهرک صنعتی منصورکنده بابل خبر داد.

 

خبرگزاری آریا: یاسر امینی با بیان اینکه برپایی کلینیک سیار تخصصی کسب و کار و ارتباط میدانی با مشاوران حاذق در حل مشکلات واحدهای صنعتی حائز اهمیت می باشد گفت: واحدهای صنعتی دارای مشکل بایستی از این موقعیت مناسب که برای بهبودی شرایط کسب و کار آنان فراهم شده بیشترین بهره را ببرند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران تصریح کرد: بهره گیری از دانش و تجارب مشاوران متخصص دارای علم روز برای واحدهای تولیدی بسیار ارزشمند و گرانبها می باشد و لازم است واحدهای صنعتی برای کسب ظرفیتهای خوب مشاوران دارای تخصص، با معاونت صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی همآهنگ باشند.

وی افزود: در سال مهار تورم و رشد تولید، با حمایت دولت مردمی و شرایط مناسبی که برای ارائه خدمات مشاوره ای، آموزشی و عارضه یابی ایجاد شده، استفاده از کارشناسان و مشاوران با تجربه و متخصص در حوزه های مختلف صنعت، زمینه خوبی برای ارتقاء کیفیت محصولات و رشد تولید خواهد بود.

امینی اظهار داشت: با حضور 5 کارشناس کسب و کار در حوزه صنعت، مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی منصورکنده بابل مورد پایش و مشاوره قرار گرفت.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *