پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

فرماندار بابل: ۹۳ طرح آبرسانی بابل در حال تکمیل است

فرماندار بابل گفت: در حال حاضر با حمایت دولت سیزدهم ۹۳ طرح آبرسانی در بخش‌های مختلف این شهرستان در حال انجام و تکمیل است.

 

ایرنا: قاسم عزیززاده گرجی در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر بابل و امیرکلا در جمع خبرنگاران بیان کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۱۳۰ روستای بابل از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند.

فرماندار بابل گفت : دولت سیزدهم ۳۱۰ میلیارد تومان برای این ۹۳ طرح سرمایه‌گذاری می‌کند تا مردم از نعمت آب سالم بهره‌مند شوند. وی بیان داشت: به طور میانگین این طرح‌ها ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که مراحل تکمیل طرح‌ها با شتاب در حال انجام است.

نماینده عالی دولت در بابل افزود : اصلاح شبکه آبرسانی ۱۹۰ روستای بابل هم در حال انجام می‌باشد که این مهم در هدر رفت آب شرب سالم اثربخش است. وی تصریح کرد : طرح های آبرسانی در شهرستان بابل داشتیم که در همین دولت سیزدهم کلنگ زنی و افتتاح شده است.

سرمایه‌گذاری ۷۸۹ میلیارد تومانی در فاضلاب شهری بابل

فرماندار بابل گفت: آغاز عملیات اجرایی خط دوم تصفیه خانه شهر بابل و امیرکلا با اعتبار ۷۸۹ میلیارد تومان در دولت ،اقدام ارزشمندی برای جبران عقب ماندگی بابل در بخش ساماندهی فاضلاب شهری بابل است. وی اظهار داشت: با افتتاح این طرح بیش از ۱۰۰ هزار نفر از جمعیت شهری از این طرح خدمات دریافت می‌کنند.

فرماندار بابل گفت : ساماندهی فاضلاب شهری از سال ۷۴ در شهر بابل آغاز شده بود ولی تکمیل فازهای بعدی با رکود بیش از۳۰ سال مواجه شد که دولت سیزدهم مصمم است این عقب ماندگی‌ها را جبران کند.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *