پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

بزرگترین بوستان گردشگری در گتاب شهرستان بابل احداث می‌شود

ایسنا/مازندران شهردار گتاب یکی از پروژه های شاخص شهرداری را احداث بزرگترین بوستان گردشگری جنوب شهرستان بابل برشمرد و گفت: این پروژه در زمینی به وسعت ۱۳ هزار متر مربع شامل کاربری های پیاده روی خانوادگی، مجتمع بازی، شهربازی، بومگردی است که با اجرای این پروژه دومتر مربع به سرانه فضای سبز گتاب اضافه می‌شود.

 

ایسنا: علی دعاگویان امروز در گفت‌وگو با ایسنا، پیش بینی اعتبار برای پروژه این بوستان را بیش از پنج میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: امیدواریم تا نوروز ۱۴۰۳ فاز نخست آن به بهره برداری برسد.

شهردار گتاب همچنین ساماندهی ورودی جنوبی شهر از سمت بندپی شرقی را از دیگر پروژه های شاخص شهرداری برشمرد و ادامه داد: در این طرح احداث میدان، دوربرگردان، روشنایی و مبلمان شهری را با اعتبار دو میلیارد تومان از محل تامین منابع داخلی شهرداری داریم.

دعاگویان تصریح کرد: از شروع نهضت آسفالت در شهر گتاب خبر داد و گفت: در چند ماه اخیر هزار و ۵۰۰ متر آسفالت، ۶۰۰ متر کانال، جدول و نهر، ۳۵۰ تن زیرسازی و هزارمتر مربع موزائیک کاری در سطح شهرانجام شد.

این مسئول از تولید ۶ تن زباله در روز در شهر گتاب خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر وزارت کشور سیاست خود را بر سطل زدایی دانسته لذا در شهر گتاب سطل زباله نداریم.

وی با اشاره به اینکه شاهد افزایش اعتبار شهرداری بودیم افزود: اعتبار شهرداری در سال گذشته ۱۰ میلیارد تومان بود که امسال به ۳۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه در حال بررسی سند توسعه چشم‌انداز شهر گتاب هستیم، گفت: درصدد برندسازی این شهر هستیم تا در راستای توانمندسازی شاهد توسعه اقتصادی مردم باشیم، با توجه به اینکه مردم گتاب در باغداری و کشاورزی موفق هستند برندسازی در این حوزه در دستورکار قرار دارد.

شهردار گتاب همچنین از تخصیص یک دستگاه خودرو آتش نشانی در سفر اخیر وزیرکشور به گتاب خبر داد.

وی افزود: یکی از محورهای توسعه و آبادانی شهر راه و شریان های عبوری هر شهر است که با همراهی اعضاء شورا در محور اصلی مقرر شد براساس متراژ عرضه پروانه رایگان و در محلات مصالح رایگان اهداء شود.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *