پرسجو / پِرسِجو
پرسجو / پِرسِجو

بهره‌برداری از باغ ایرانی در بابل

بهره‌برداری از باغ ایرانی در بابل

     به‌مناسبت میلاد امام حسین (ع) واعیاد شعبانیه باغ ایرانی در شهرستان بابل افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

ایسنا: شهردار بابل در حاشیه مراسم افتتاح باغ ایرانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه درشهرستان بابل ۴۰ پارک محلات ایجاد و در اختیار شهروندان قرار دارد، اظهار کرد: از این تعداد هفت پارک جامع با بیش از یک هکتار مساحت دارد و ۳۳ پارک دیگر در محلات مختلف احداث شده است.

مهدی کیانی با اشاره به اینکه باغ ایرانی چهل و یکمین پارک محله است که در منطقه کم برخوردار در شرق بابل افتتاح و به بهره برداری رسید، افزود: این پارک به مساحت پنج هکتار و ۴۰۰ متر شامل بخش‌های پیاده‌روی، جاده سلامت و ورزش، بازی کودکان، آب‌نما و نیمی از پارک نیز به فضای سبز اختصاص داده شده است.

این مسئول یادآور شد: در راستای ادامه روند خدمت رسانی به مردم بابل پروژه پارک قاصدک اوشیب با پیشرفت ۷۰ درصد و بهره برداری از پارک محله شهید بذری را برای سال ۱۴۰۲ در دست اقدام داریم.

شهردار بابل به انجام پروژه‌های این نهاد خدمات رسان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و خاطرنشان کرد: انجام پروژه‌های نیمه تمام از جمله کمربندی دوم شرقی که فاز دوم این طرح در حال اجراست، رفع معَضل ترافیک بخش شرقی بابل، از سرگیری پارکینگ طبقاتی استقلال ۱۷ شهریور که دوسال شروع و نیمه کاره است در سال ۱۴۰۲ انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه افتتاح پارک جامع یک هکتاری سراج در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهرستان بابل مد نظر قرار دارد، افزود: اتمام پروژه استخر شهرداری بابل، هدایت آب‌های سطحی هم از جمله طرح‌هایی است که با انجام آن مشکل آبگرفتگی ملامحله و شهرک ۲۲ بهمن و شمال این شهرستان حل می‌شود.

کیانی از زیباسازی و ساماندهی ورودی شهرستان بابل خبر داد و گفت: مجتمع اداری شهرداری بابل در سال ۱۴۰۲ کلنگ زنی و به بهره برداری می‌رسد.

به گفته کیانی سرانه فضای سبز بابل ۶ ونیم  متر مربع است، طبق دستور وزارت کشور باید در پنج سال آتی سرانه فضای سبز شهرداری‌ها به ۱۵ متر برسد که با تمام توان در این راستا تلاش می‌کنیم.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *